chrome apple sticker

Ik krijg over ongeveer 1,5 week mijn nieuwe auto. Een Smart Forfour. Nu kan ik daar natuurlijk wel gewoon weer de standaard witte sticker opplakken, maar wat ik eigenlijk heel graag zou willen is een chrome "look" sticker of als het uberhaupt zou bestaan een dik plastic logo. Net zoals de belettering en typeaanduiding achter op auto's. Bestaat zulke merchandise van Apple of weet iemand waar je dit het makkelijkste kan laten maken?

Kicke!!!

We hebben ook kort een Smart Forfour, maar een sticker is sowieso niet handig, heb ik begrepen. Het beschadigd de lak, als je hem er weer af haalt!

Ik heb een sticker op een Chevrolet Blazer zitten en die maakt geen enkele beschadiging en ik heb er één op een Toyota Starlet zitten en ook daar niks aan het handje.

p.s. wat voor forfour heb je? ik een zilver/zwarte passion 1.1.

je kan het laten maken bij een beletteringsstudio. Die kunnen ook zilverkleurige folie snijden, vaak willen ze wel even 1 dingetje tussendoor maken voor je. Kost je tussen een tientje en twintig euro denk ik, afhankelijk van hoe aardig ze zijn ;)

[quote:9d72328e5f="Cars"] Het beschadig[b:9d72328e5f]t[/b:9d72328e5f] de lak, als je hem er weer af haalt![/quote:9d72328e5f]Dat is ook niet de bedoeling van een sticker!

[quote:0a4f465803="Amon"]Ik heb een sticker op een Chevrolet Blazer zitten en die maakt geen enkele beschadiging en ik heb er één op een Toyota Starlet zitten en ook daar niks aan het handje.

p.s. wat voor forfour heb je? ik een zilver/zwarte passion 1.1.[/quote:0a4f465803]

Wij ook!

[quote:1c3e766724="trabant"][quote:1c3e766724="Cars"] Het beschadig[b:1c3e766724]t[/b:1c3e766724] de lak, als je hem er weer af haalt![/quote:1c3e766724]Dat is ook niet de bedoeling van een sticker![/quote:1c3e766724]

Ik zal een Apple sticker er ook NOOIT afhalen, maar een volgende koper misschien wel… :stuck_out_tongue:

ik had een sticker op de SL 65 AMG, maar die liet helaas los.

[quote:ed209b944b="inberlin"]ik had een sticker op de SL 65 AMG, maar die liet helaas los.[/quote:ed209b944b]Durf het bijna niet te vragen, maar mag ik effe ?

Je kan natuurlijk ook het internet afstruinen voor een mooie oldskool apple sticker.

Ik heb nu zo’n witte apple sticker op mijn wagen, maar deze gaat er binnenkort op :slight_smile:

[img:754ab9d49e]http://img511.imageshack.us/img511/6498/oldskoolapplestickers5sq.jpg[/img:754ab9d49e]

grote, zilverkleurige sticker kopen en er zelf een appeltje uitsnijden?

Ik heb zelf nog wel zilver/chrome plakplastic liggen maar dat is niet echt voor outdoor use geschikt, maar anders moet ik misschien maar zoiets doen.

[quote:753cf07cd7="kick-it"]Je kan natuurlijk ook het internet afstruinen voor een mooie oldskool apple sticker.

Ik heb nu zo’n witte apple sticker op mijn wagen, maar deze gaat er binnenkort op :slight_smile:

[img:753cf07cd7]http://img511.imageshack.us/img511/6498/oldskoolapplestickers5sq.jpg[/img:753cf07cd7][/quote:753cf07cd7]

Hier heb ik er ook nog 2 van :smiley:

als er meer interesse in is, kan ik er wel een aantal in rvs laten laseren. Heb je meteen brushed steel of alu look. Is dan wel geen sticker meer, maar een echt embleem. Wordt dan 0,6 mm dik met 2 draadeindjes erop. Prijs hangt beetje van de oplage af.

[quote:5f162c04b7="inberlin"]als er meer interesse in is, kan ik er wel een aantal in rvs laten laseren. Heb je meteen brushed steel of alu look. Is dan wel geen sticker meer, maar een echt embleem. Wordt dan 0,6 mm dik met 2 draadeindjes erop. Prijs hangt beetje van de oplage af.[/quote:5f162c04b7]

Interesse van mijn kant is er sowieso al. :smiley:

[url=http://cgi.ebay.nl/Apple-Aufkleber-Sticker-Chrom-4-Stueck_W0QQitemZ8757211268QQcategoryZ4602QQrdZ1QQcmdZViewItem]ebay[/url] heeft de oplossing voor deze post !! :wink:

… staan er nog een paar op (ook een reflecterende)

ist jah total billig!

Toch hoop ik dat de suggestie van inberlin iets opleverd :D

Ik denk dat het pas betaalbaar gaat worden als ik er een stuk of 30-40 kan laten maken

Hangt natuurlijk ook van je definitie van betaalbaar af :D