Chrome html live aanpassen

Ik zit met het volgende probleem. Een bepaalde website wordt in Chrome weergegeven als een witte pagina. De website werkt prima in alle andere browsers. In de broncode zie ik alle HTML netjes staan, inclusief de body. In de inspector ontbreekt de body en wordt de head halverwege afgebroken. Ik wil dus graag proberen de complete html te editen in Chrome om te kijken waar het mis gaat. Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:

- "Edit as HTML" op de html tag in de inspector. Hier ontbreekt echter ook de body en een gedeelte van de head
- De webpagina opslaan met "Save page as...". Hierin ontbreekt wederom een gedeelte van de head en de body
- De broncode gekopieerd en opgeslagen in een bestand. Wanneer ik het bestand open in Chrome krijg ik een prima werkende website te zien...
- De web developer toolbar voor Chrome geïnstalleerd. Helaas ontbreekt de "Edit HTML" optie in de Chrome versie...

De vraag is dus: Weet iemand een extensie of andere oplossing waarmee ik wél de HTML live kan wijzigen?

Wat betreft de website: Het gaat om een live website van een klant van het bedrijf waar ik werk, dus ik post de url liever niet. Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het probleem dan kan ik eventueel een pm sturen. Uiteraard post ik de oorzaak en de oplossing hier later, mocht ik die vinden.

Wat je eens kunt proberen is: http://validator.w3.org/

Bij de validatie haal je meestal heel veel dingen eruit waardoor het probleem ook opgelost kan worden.

Die heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Er zitten een aantal fouten in de HTML, maar niks wat logischerwijs dit probleem zou kunnen veroorzaken. Maar goed, hoe logisch is dit probleem. Zoals gezegd is het een live site, dus ik pas liever geen dingen aan voordat ik er zeker van ben dat het niks vernielt. Vandaar dat ik graag de HTML wil aanpassen via de browser. Overigens komt het probleem niet voor op de ontwikkelomgeving van de website, maar ik kan ook geen verschil vinden wat dit probleem veroorzaakt.

Kleine update. Ik heb een apparte pagina opgezet en er voor gezorgd dat alle HTML goed staat. Het probleem bestaat nog steeds.

Ik heb het probleem inmiddels kunnen oplossing door de website gedeelte voor gedeelte uit te schakelen in de configuratie binnen een niet publieke test pagina. Uiteindelijk bleek een statistieken extensie de boosdoener (AWStats). Tenminste, wanneer ik de configuratie voor die extensie uitschakel werkt de website ineens weer. Het vreemde is dat deze configuratie identiek is aan de development omgeving en het daar wel gewoon werkt. Helaas weet ik hiermee nog niet waar het probleem door veroorzaakt wordt, maar goed...