Chrome is stom

Hallo,

ineens was mijn Chrome stom. Filmpjes en songs spelen wel gewoon af in de browser, maar zonder geluid. Het is niet alleen op YouTube maar ook op bijvoorbeeld Soundcloud. Waar kan ik dit fixen?

Safari gebruiken? :cool:

Daar begint Chrome niet ineens van te praten hoor.

Heb je gesynct met een computer waar het geluid uitstaat?

Had ik vanochtend ook. Ik heb chrome even helemaal (cmd + q) afgesloten en opnieuw opgestart. Dat werkte

Ps: je titel is misschien niet helemaal geslaagd, ik dacht eerst dat het onze Filipijnse huisspammer weer was ;-)

Stom = persoon die niet kan praten

Met titel is dus niks mis mee.

Is toch niet het eerste waar je aan denkt als je een titel "chrome is stom" ziet? Aan de titel is inderdaad niks fout, maar wekt een verkeerde indruk op. Dat is alles :wink:

[quote=stijnhoofd url=http://www.onemorething.nl/community/topic/chrome-is-stom#post-2501733 time=1355835396]Hallo,

ineens was mijn Chrome stom. Filmpjes en songs spelen wel gewoon af in de browser, maar zonder geluid. Het is niet alleen op YouTube maar ook op bijvoorbeeld Soundcloud. Waar kan ik dit fixen?[/quote]

firefox, safari, internet explorer, opera.

Wat je nog kan doen ...

Uninstall Chrome en installeer opnieuw...

Hoezo stom, wij hebben er niks aan wanneer je zegt stom maar geef beter een productomschrijving. Klinkt zo :thumbsdown: ;)

Maar je zou kunnen overwegen ook over te stappen op een andere browser of je probeert even te herinstalleren. Wil ook wel eens een oplossing zijn. Succes!

[quote=@Mathijss95 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/chrome-is-stom#post-2501874 time=1355855515]Hoezo stom, wij hebben er niks aan wanneer je zegt stom maar geef beter een productomschrijving. Klinkt zo :thumbsdown: ;)

Maar je zou kunnen overwegen ook over te stappen op een andere browser of je probeert even te herinstalleren. Wil ook wel eens een oplossing zijn. Succes![/quote]

Een productomschrijving?
Chrome, Browser, gebruikt om mee te internetten, gratis bruikbaar?

Wil je dat??