Cinema 23" uit de doos met dode pixel

Conclusie, gewoon teruggaan. Apple claimt goede kwaliteitsproducten te leveren, dan moet alles het ook gewoon doen. Of het nou 1 of een paar dode pixels zijn, terugsturen die handel. Plus het is een smak met geld. Ik ben zelf erg tevreden met mijn LA CIE crt monitoren, ik wacht dus ook nog even met een flatscreen. Gezien ik veel van mijn mede collega's hoor met problemen en kleurwisselingen. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe flatscreens het van apple doen.. weet iemand al meer?

Teruggaan? Mijn leverancier zegt niks te kunnen en dat ik bij Apple moet wezen. Ik zal morgen Apple bellen, maar ik denk dat ik er weinig mee op schiet. Ik heb het spul tevens ook zakelijk gekocht dus mag ik niet meegenieten van de 7 dagen retour optie.

hmm da's minder. Je kan ook de pixel "masseren": http://listserver.themacintoshguy.com/pipermail/iBook/2002-November/000118.html

Als je het zodanig masseert dat er nog 10 stuk gaan is het ook goed :stuck_out_tongue:

Voor een leuk bedrag aanbieden aan iemand die ( voor het juiste bedrag ) geen probleem heeft met een dode pixel ?

:stuck_out_tongue: