cinema 4d xl - dept in field

Wij hebben problemen met renderen in cinema. Alles wordt gerenderd maar als hij "dept in field" erover zet crasht het programma. Voorheen deed hij dat niet. Het allervreemste is dat hij dat op alle vier de macs doet. Allemaal vanaf de zelfde dag. (ze hangen aan een server)

[quote:1a24d24086="mickey"]Wij hebben problemen met renderen in cinema. Alles wordt gerenderd maar als hij "dept in field" erover zet crasht het programma. Voorheen deed hij dat niet. Het allervreemste is dat hij dat op alle vier de macs doet. Allemaal vanaf de zelfde dag. (ze hangen aan een server)[/quote:1a24d24086]

Ik zit te twijfelen of dit niet bij het forum “Web development” moet, maar vollopig hou ik 'm nog even hier. Ik zou niet weten wat je met “[i:1a24d24086]dept in field[/i:1a24d24086]” bedoelt.

Misschien is het een idee om Camino te gaan gebruiken? Chimera is namelijk aardig dood.

Het gaat hier over cinema 4d, van Maxon, een software programma dat gebruikt wordt om 3d afbeeldingen te modeleren, renderen en animeren. o.a. gebruikt in de film Gladiator. Het heeft niet veel met Web development te maken. Het is een 3d programma wat volledig voor de mac geschreven is. En erg goed werkt met apple. www.maxon.de. Ik weet niet of je daar een apart forum voor hebt. Ik vond het niet.

Dept in Field is dat je een render hebt en als dat klaar is gaat hij een diepte eraan geven. o.a. te zien op onze website bij meubel-legio september 02

[quote:2cec1cf32c="mickey"]Dept in Field is dat je een render hebt en als dat klaar is gaat hij een diepte eraan geven. o.a. te zien op onze website bij meubel-legio september 02[/quote:2cec1cf32c]

Volgens mij wordt hier in het Engels bedoeld wat we in het Nederlands in de fotografie “Scherptediepte” noemen: de afname van de scherpte naarmate de “diepte” van het beeld verder verwijderd is van het focuspunt.

Dit ter verduidelijking. Maar een oplossing voor je probleem heb ik niet. Wel mooi gedaan die site overigens, met die animaties!