"Click and Buy" , met of zonder creditcard?

Daar ik een Jongerenkaart heb van Fortis kan ik mij dus niet via de standaard wijze registreren via de iTunes music store. Toen even geleden Apple aankondigde "click and buy" te implementeren in iTunes bekeek ik dit dan ook met argusogen en nu dit al even beschikbaar is wilde ik het toch wagen. Nu, het gaat sowieso al niet, het registreren op "Click and buy" ik ben nog geen 18 jaar, wat vereist is. (dit is echter makkelijk te veranderen, maar bon)

Dé reden waarom ik me voor click and buy wilde registreren was omdat ik dacht dat je dan met je gewone bankkaart (bancontact) kon betalen op iTunes, maar tijdens het registreren op click and buy bleek dat toch nog een credit card vereist is
Weten jullie raad,advies,help,… ??

Alvast bedankt :wink:

Ik geraak alleens niet voorbij het invullen van men adres. Het ding blijft beweren dat men adres fout is, terwijl ik zelf toch wel weet waar ik woon zeker :cry:

ik zit met dezelfde vraag, moet ook creditcard gegevens invullen terwijl ik er geen heb

Gisteren mijn account in de ITunes music store aangepast van creditcard naar Click and Buy. Je kunt aangeven betalen via creditcard of maandelijke automatische afschrijving bank/giro En mijn eesrste aankoop op deze manier gedaan. Op www.firstgate.nl vinden jullie meer informatie

TS, ik heb nu ontdekt dat je bij betaalmogelijkheden ook kunt kiezen voor click and play... daar moet je op klikken, registreren en dan kan je kopen.

En wat houdt die Click&Play dan in? Wat is dit anders dan Click&Buy? Wat ik me nog afvroeg: kost Click&Buy nu echt niks? En wordt het bedrag maandelijks afgeschreven of direct?

Het is gewoon hetzelfde. je krijgt gewoon ook netjes een bevestiging van Firstgate en van de itunes Store na een bestelling. Je machtigt Firstgate om het geld automatisch te innen. Volgens hun website verzamelen ze je bestellingen en innen ze een keer per maand. "Grote" besteliingen innen ze direct. Dit wordt door een email vooraf aangekondigt. Je betaald alleen voor je bestellingen en geen cent meer aldus Firstgate

Nu ben ikzelf nog niets wijzer, al het voorgaande wist ik echter al... :?

Wat is er dan onduidelijk??

Ik kan me gewoon niet registreren op "click and buy". Normaal gezien zou een gewone bankkaart toch dienen te volstaan?

Dus als ik het goed begrijp heb je je ITunes-account aangepast naar click and Buy dan wordt je doorgelinkt naar de Firstgate website waar je je moet registreren en dit lukt dus niet. Vreemd......

Ja, inderdaad.

Das vreemd, bij mij werkt het perfect. Als ik jouw was gewoon een mailtje sturen naar Firstgate.

Ik zal het eens overwegen. Alvast bedankt voor de reacties :)

Idd, even contact opnemen. Ik hoefde alleen adresgegevens, naam en girorekeningnummer in te vullen.

Hm ik heb ook een probleem:

Bij het registreren van mijn iTunes account selecteer ik ‘Click en Buy van Firstgate’.

Daarna kom ik op een firstgate pagina waar ik moet ‘‘accepten’’. Wanneer ik dit heb gedaan, kom ik op een itunes download pagina? Mijn account registratie wzard in itunes kan ook niet verder vanaf daar, ik kan enkel nog Cancelen of Terug gaan in de wizard. Waarom kan ik die registratie niet voltooien?

Bij mij is alles prima verlopen, kan nu zonder credit card aankopen doen in de iTMS. Jammer dat iPhoto click & buy nog niet ondersteund ;(

Ok, het is opgelost. Voor als er meerdere mensen zijn met dit probleem:

iTunes schakelt door naar de website van Click 'n Buy. Daar moet je je account activeren, en als je dat gedaan hebt schakelt je browser je terug naar iTunes. Maar… Opera doet dit niet. Zorg dus dat je Opera niet gebruikt, ofwel, stel een andere browser in als standaard browser.

De Belgen zijn weer achtergestoken... :cry: :( Het is nog niet mogelijk om via 'click and buy' muziek aan te schaffen in de store zonder visa of andere als je bij land 'België' invult. Als je Nederland invult komt er een extra veld tevoorschijn waar je het rekeningsnummer kan invullen. Ze hebben er jammer genoeg wel voor gezorgd dat je niet kan liegen over je adres...

Jammer dus voor de Belgische studenten onder ons zonder visa die graag ook eens legaal muziek wilden downloaden… :?

Indien ik mis ben mag je me altijd verbeteren. Zou graag ook eens iets kunnen afhalen van de Itunes Store!!

Ik heb zonet een album binnengehaald via iTunes en met de betalingsoptie Firstgate. Hoelang duurt het voordat het bedrag is afgeschreven? Of gaat het maandelijks?