ClickandBuy opeens geweigerd

Sinds gisteren wordt mijn ClickAndBuy opeens geweigerd in de iTunes store.
Er is niks aan de hand bij m'n ClickandBuy account alles is namelijk gewoon betaald en staat goed.

Ik krijg het volgende te zien:
Uw Creditcard werd geweigerd. Voer geldige creditcardinformatie in

Het rare is dat hier over een creditcard wordt gesproken terwijl ik die niet eens gebruik.
Wie weet een oplossing voor dit voorval?

neem ff contact op met Click&Buy zou ik zeggen ? ! :P

Het probleem ligt niet bij ClickAndBuy daar staat namelijk alles op actief.
Het is blijkbaar iets in iTunes.

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ik ben pas sinds vandaag lid van click and buy maar alles klopt. Hoop dat iemand een andwoord hierop heeft!!

Ik heb het ook ooit gehad (ik geloof toen ik een nummer uit de iTunes store cadeau wilde doen). Een mail aan Apple iTunes Store Support was voldoende - binnen 24 uur was het probleem verholpen. Succes!

Blij dat ik niet de enige ben. Ik zie ook op iphoneclub een thread hierover.

http://www.iphoneclub.nl/forum/f8/applicaties/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd-2.html

Begon bij mij gisteren. Ik heb in de nacht van maandag op dinsdag Monkey Island 2 gekocht. Geen probleem. Wil ik 's ochtends een iPad app kopen... ineens 'credit card geweigerd' / 'betaal methode wijzigen' meldingen.

Dit terwijl ik al sinds de introductie van de App Store C&B gebruik, zonder enig probleem. Ook op de C&B site zie ik niets raars.

Wellicht heeft Apple enkele accounts bevroren in verband met mogelijk beveiligsrisico / fraude of iets dergelijks? Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar support, maar nog geen antwoord...