Close Combat: First to Fight

Binnenkort komt er eindelijk weer eens een topper naar de Mac, CC: First to Fight speel je een Marine Fire Unit die jij onder commando hebt, ontwikkeld ism de Amerikaanse Mariniers en deze gaat ook gebruikt worden door de Amerikaanse Mariniers voor training doeleinden, zal erg authentiek zijn dus.

Speelt zich af in Beirout, ziet er zeer gelikt uit, dowmload een trailer van http://www.firsttofight.com/

Ik twijfel nog of ik hem voor Mac of XBOX haal, ik denk XBOX, want dan heb ik Dolby Digital geluid :smiley:

ja, wat een bruut spel!!

miscshien ook handig om de link van het spel op aspyr.com te geven..? verder wel cool spel denk ik

echt wel een vet spel dit!

Wel dit spel zal niet uitgegeven worden door Aspyr Media maar door MacSoft!!!

Kijk zelf maar:

http://www.macsoftgames.com/

Heeft hier ook daadwerkelijk die game nog gekocht of wat? Ik wel namelijk. Laat even weten, ben benieuwd hoe het is om in Multiplayer mode te spelen. Ik host wel.

Ik heb weinig goeie reacties gehoord van dit spel. Goed of een matig of een bagger spel?

Het is maar waar je van houdt natuurlijk. Ik kom van Unreal Tournament (classic) en Ghost Recon. Ik kan wel zeggen: zeeeeer regelmatig gespeeld. En met die 'ervaring' vindt ik Close Combat - First to Fight een hartstikke tof spel. Kost ook de wereld niet, heb er bij MacHouse 43,00 euro voor betaald. Dat risico wilde ik wel lopen. Ik heb bovendien goeie verhalen van Mac-ofiel gehoord erover en die kent me een beetje wat betreft schieten en rennen en combat en army hehe...

Ik zou zeggen, als je van SplinterCell, Unreal Tournament, Ghost Recon, etc. houdt, give it a try. En join mijn server.

Voor mensen met een legale versie: PB me voor mijn IP en het serverwachtwoord.

HOLD POSITION :mrgreen:

Ik heb 4 vier jaar ervaring met Operation FlashPoint. Ook met Ghost Recon, maar die is niet zo super vergeleken met OFP. Zo jammer dat OFP niet voor de Mac is :cry:

Aan de screenshots te zien misschien toch wel iets voor jou ook dan First to Fight. Ik ken Operation FlashPoint helemaal niet, nooit een PC gehad hehe...

[quote:38528f6738="Amsterdam"]Ik ken Operation FlashPoint helemaal niet, nooit een PC gehad hehe...[/quote:38528f6738]

Hoe weet je dan dat het voor de PC is…? :wink:

Is er een demo van dit spel?

Er is helaas geen demo van dit spel.

Tja dat is de laatste tijd een beetje een ziekte van MacSoft. Ze brengen op regelmaat spellen uit maar nooit zie je nog een Mac demo voor één van hun spellen. Vind ik wel een beetje stom want zonder een demo zullen er toch mensen zijn die zich weerhouden om een spel te kopen. Tussen haakjes, ik heb een review gemaakt over Close Combat: FF. Voor de mensen die het niet echt kennen?

het is zeker een mooi spel!

Jaa ik hebt het nu... maar nog niet geïstalleerd. Eerst leren :( maja ik wil online spelen. oja ik moet het spel ook bespreken voor macfan. iemand tips? Floriaan

Floriaan, zet mijn iChat screenname (AmsterXXX@aim.com) in je iChat buddylist. Zodra er in mijn status "First to Fight" staat kan je inloggen op mijn server. Dit hoeft niet eens via IP, maar gewoon door de optie Multiplayer / Join te kiezen. Uiteraard "Internet" kiezen en geen LAN in dit geval. Mijn server heet [b:4a7056894c]Full Metal Magma[/b:4a7056894c] en zonder wachtwoord kun je joinen. Echter, als er al 3 mensen zijn ingelogd, zul je moeten wachten tot er eentje mijn server verlaat....

oke das goed. Ik zal wel eerst wat moeten spelen(oefenen) :P mijn schermnaam: floriaan13 Floriaan