COD gamers?

Oiii,

Ik heb na op mn werk verslaafd te zijn geraakt, Call of Duty De Luxe besteld bij Macka.
Dus verwacht em morge binnen te hebben, dus dat wordt donderdag en vrijdag gamen!
Nu vroeg ik me af of er misschien meer mensen al COD op de mac spelen hier.
En ist anders een idee om eens tegen elkaar te gamen?
Misschien dat iemand een server heeft draaien waarop we kunnen :slight_smile:

Dus speel je COD/united offensice laat ff wat horen! :stuck_out_tongue:

Jaa ik heb CoD en ook de expansion UO. Maar UO speel ik bijna nooit omdat ie niet zo heel goed op mijn comp werkt.

mooi das al 1 persoon :)

Ik heb nog geen id of UO werkt, maar aangezien ik een 1,25 Ghz heb, zie k hier geen probleem.

Maar 1 tegen 1 das nog nix, dus mensen laat je horen! :stuck_out_tongue:

COD hiero op een PB 15". Wellicht de beste in z'n WOII-soort.

Ik speel hem ook wel eens.

naja tis al 2 tegen 2. Maar daar vul je nog geen velden mee. En idd COD is echt een van de beste WOII shooters. Vooral omdat hij lekker toegangkelijk is en niet een al te zwaar systeem vereist. Maar nog meer mensen die COD spelen of eens uit t stof willen halen?????

Ik speel het heel veel.

Ik speel het elke dag,maar dan wel Cod 1 en niet de expansion set Wie daagt me uit ?? :wink: [b:e88eb162e6]100 ! [/b:e88eb162e6]

lol dat lijkt er al meer op :lol:

Zijn er dan nog mensen die eens een server aan willen maken???
Of een adresje willen geven waar ze veel op te vinden zijn?
Ik kan pas vanaf morge een potje mee doen, als ze de game optijd leveren.
Maar woensdag aaf ga ik zeker los :stuck_out_tongue:

Dus gooi maar neer die tijden en servers!

Tip: je moet zorgen dat iedereen dezelfde versie heeft. (Gewoon met de laatste patch)

oke thnx, zal het onthouden :D kzal vanaaf alvast proef draaien, alleen moet dr morge weer vroeg uit. Dus echt gamen zal t ni worden nog. Maar zodra ik een ip heb, dan post ik die gelijk hier.

ik speel ook COD en CODUO mijn nickname is X3n0ph0n Met nullen ipv ootjes ;)