Codename Westlake

Hey allemaal,

Ik was even aan het rondzoeken maar ik kon hier nog geen bericht over vinden. Westlake is diverse spellen onder codenames aan het porten/maken.
Voor een lijst: http://www.westlakeinteractive.com/projectstat.html

In het kort:
Booty Call - Prototype
Liver - Final Candidate
Onions - Final Candidate
Corey - Alpha

Ik heb gelezen op de forums van Insidemacgames dat Liver & Onions waarschijnlijk twee soortgelijke spellen zijn, of twee opvolgers van elkaar die tegelijk gereleased enzo worden. Ik hoop dat tussen de codenames Deus Ex 2(Deus Ex: Invisible War), Far Cry en Rollercoaster Tycoon zweeft, maarja.
Wat denken jullie?

Deus ex IW moet naar de mac komen. Rollercoaster Tycoon is een redelijk oud spel. Het is een dos spel denk ik. Of men dat nog zal porten vraag ik me af.

Ik vrees dat we deus ex 2 nooit op de mac te zien zullen krijgen :x

[quote:494c905bd1="Zorcky"]Ik vrees dat we deus ex 2 nooit op de mac te zien zullen krijgen :x[/quote:494c905bd1] Ik weet het nog zo niet. DX was zo een gigantisch succes. We zullen zien.

[quote:2320e1f896="Hanhart"]DX was zo een gigantisch succes.[/quote:2320e1f896] Daarom, er is toch ook een enorme petitie geweest voor een OS X port van Deus Ex. Het lijkt me inkomsten mislopen als je het niet op de Mac uitbrengt, maar dat kan ook gewoon alleen mijn visie zijn......