Coloursync & Formac beeldschermen is goede combi?

Ik wil eigenlijk enkele Formac 20" beeldschermen aanschaffen. Maar hoe goed zijn deze in vergelijking met bv de Apple flatscreens? Ik wil een goed gecalibreerd scherm met behulp van de Eye One... Hoe goed 'scoort' de Formac? En weet iemand iets over de garantie? Drie jaar?

Als je echt een goed gecalibreerd scherm wil koop je een LaCie... Verder is er geen betere... Anders koop je een apple cinema scherm en als je en geen geld heb en geen eisen stelt koop een formac... , oke mijn mening heb je nog minder geld koop je een 'gewoon' lcd scherm...

roel

Bedankt voor je reactie, maar dit is niet helemaal correct. De nieuwe flatscreens van Apple hebben een groter 'kleurenbereik' dan de 'gewone' CRT monitoren. Ze kunnen kleur dus 'beter' en 'echter' weergeven.

Zie hiervoor:
http://www.colormanagement.nl/acdcolor/
(“Good results on Pantone matching, Colour gamuts equals to High End CRT”)

Ik wil vooral graag weten of de Formacs ook goed presteren.

Nobody? En ik heb ze nog wel voor het eerst gezien [i:5f47dc4b00]in deze macosx.nl shop[/i:5f47dc4b00]. Het lijkt me dusniet slecht spul.

Formac schermen gelden wel als een evenknie van de appleschermen. Geven een betere garantie, minder dode pixels en een betere prijs.

Kijk, dat hoor ik graag! :lol: Heb je er ervaring mee?

Ken mensen die zeer tevreden zijn met een Formac Scherm. Zelf gebruik ik een Lacie, en ben hier zeer tevreden mee. De kleuren zijn grandioos, op dit scherm evenals de scherpte.

A, ja Lacie. Erg bekend. Maar wel een CRT. Kies nu liever voor flatscreens. Bedankt voor de reacie. :wink: