Comic Life e.a bij nieuwe Imac

Gisteren mijn nieuwe Imac G5 intel 20 inch binnengekregen! :D Was verrast bij het "surfen" in mijn nieuwe Imac G5, dat er standaard Comic Life in zit! Cool! wilde het eigenlijk altijd al hebben :lol: Nu zit er ook een 1 of ander raar Chinees spelletje bij. Nanosaur zie ik er nu niet bij zitten. Nu ik een ingebouwde isight heb, heb ik gelijk ook Toysight demo gedownload. Dat viel me eigenlijk tegen, een beetje "houterig" allemaal of ligt het aan mij!? Heb toch wel 1gb geheugen in laten zetten Iemand anders met z'n nieuwe Imac Intel die iets nieuws is tegengekomen wat ik nog niet weet, behalve Ilife en frontrow natuurlijk!?

dat ToySight ziet er tof uit! Hij zal wel niet zo lekker lopen omdat hij nog niet native op de intel Mac's draait..

Ik dacht eerst ook HEBBEN die Intel iMac. Een belangrijke reden zou oa. zijn dat iDVD snelleer zou moeten renderen. Maar na lezen van een test op Anantech (http://www.anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=2685) ben ik zelf tot de conclusie gekomen dat ik maar voorlopig bij m'n G5 blijf. Ze hebben daar een 1.8 G5 naast Dual Core gezet en de Intel is sneller maar niet zoveel. Mede omdat de iLife applicaties niet Dual processor zijn.

Las ook ergens dat er problemen waren als je een universal applicatei gebruikt met een plugin die op Rosetta moet draaien dat dat problemen geeft. o.a Real player.
Kun je dat eens proberen?

Maar even goed gefeliciteerd met de nieuwe generatie iMac

een iMac G5 Intel :roll: Lees dat nog eens een keer?

[quote:18ba292ac5="Triumph"] Mede omdat de iLife applicaties niet Dual processor zijn.[/quote:18ba292ac5]

iLife 06 is wellus voor de nieuwe dual processor gemaakt :x
Of hoe men dat nu noemt universeel!
En het werkt trouwens Perfect! :smiley:
Trouwens ook nog Adobe CS2 geinstaleerd, je merkt niet eens dat Rosetta mee draait.
Het werkt geweldig zoals ik em gebruik.
Je zult het toch zelf moeten ondervinden met de dual core voordat je al die verhalen moet geloven.
Iedereen gebruikt het op zijn manier.
Ik gebruik de helft van die testen op de benchmark niet eens!

[quote:5044f3657f="BlackMAC"][quote:5044f3657f="Triumph"] Mede omdat de iLife applicaties niet Dual processor zijn.[/quote:5044f3657f]

iLife 06 is wellus voor de nieuwe dual processor gemaakt :x
Of hoe men dat nu noemt universeel![/quote:5044f3657f]

Universeel heeft niks met solo of duo core te maken.
Universeel is dat de software op ppc als intelware kan draaien.

:apple:

Hij is echt snel hoor. Er staan er hier nu twee. Een 17" en een 20". Heerlijke machines. Er wordt hier ook wat afgespeeld met dat comic life. Wel een grappige applicatie. Alhoewel ik nanosaur wel mis. (Of hoe schrijf je dat.)

het werkt dus, gewoon zoals het moet, of zoals je het verwacht! Wat de meesten allemaal willen lezen of geloven na al die benchmarks, dat doen ze maar. Uiteindelijk moet je erzelf eens mee werken, en iedereen gebruikt het op zijn manier! Het is gewoon Top! en dit zeg ik niet overdreven!

Conradzoo, …jij begrijpt het!

Zit comic life gratis bij de Intel Mac??

Ik heb het net gekocht… (EN er loopt een bestelling voor een 20 inch Mac).

Zonde van mijn aankop dus…?

Yep! :lol: