Command and Conquer 3 Tiberium Wars.

Hallo,

Ik heb afgelopen week CNC3 TW gekocht voor de Mac. Maar nu krijg ik hem op men iMac niet aan het lopen.
Als ik de spel opstart krijg ik het logo van CNC wel maar daar blijft het bij. Kan dan de hele iMac afsluiten en opnieuw laten opstarten.

Ik heb de nieuwste patch 1.09 geïnstalleerd omdat het anders niet op Leopard doet, weet iemand hoe ik hem wel aan het werken krijg?

edit: heb een iMac Intel C2D trouwens, 2.66ghz dus neem aan dat dit voldoende moet zijn?

geen idee eigenlijk, van games op windows heb ik wel veel verstand maar van Macgames niet... misschien iets foutgegaan in de installatie ofzo? mijn tips: herinstalleer En nog iets ik zou op een mac GEEN no cd/dvd cracks gebruiken, omdat die soms in kwaliteit heel verschillend zijn en/of niet werken, als je dan gaat patchen dan is je spel DOOD.

BTW CNC3 tiberium wars is een goei spel, ik hoop zodra dit probleem is opgelost je er veel plezier van kan hebben!

Het installeren is niks is gewoon slepen naar de Apps folder, en heb hem al opnieuw erop gezet. Ik gebruik zoiezo geen no-CD/DVD cracks want mist je de helft, en valt niet te patchen.

Weet dat CNC3 goed is, ben CNC fan dus ;p anders installeer ik Bootcamp wel dan kan ik Kane’s Wrath tenminste spelen.

hmm ok

Heb je goed gedaan wat er op de update page staat

EERST patch 1.08 en Dan 1.09 installeren?

Eerste keer duur thet zowiso langer voor hij start.

als het een combo is toch...

[offtopic] Ik hoop dat de nieuwe red alert 3 voor de mac gaat komen [/offtopic]

Verder geen idee met jou probleem… lees even goed de update methode aan… en werkt 1,09 ook met 10.5.4? Er zijn ook programma’s die niet met de laatste releases werken…

[oft] ben je niet enige, maar denk het niet. Kane's Wrath ook niet dus [/oft]

De update methode is simple. Je start de package en je wijst het bestand aan.
Daarna is het klaar, en deze Patch hoort het mogelijk te maken om CNC3 onder Leopard te spelen.

[quote:622b44e4bf]We have fixed the MAC Patch so it is now compatible with the new Leopard OS. If you have this new OS, please download MAC Patch 1.08 and install before downloading Patch 1.09.[/quote:622b44e4bf]

ik heb de nieuwe red alert al :P

Alleen voor Windows ;) en is een beta release.. Ik wil niet afhankelijk van windows zijn, ben er juist vanaf gestapt omdat ik het zat ben...

[quote:71d8476d57="Darth Anaxes"]ik heb de nieuwe red alert al :P[/quote:71d8476d57]

Kan je inschatten of je dit spel onder Vmware Fusion (2 beta 2) stabiel kan draaien op een macbook pro met 4 GB?

Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag en zijn we al over op C&C RA3 (wel leuk daar niet van)

[quote:462943b7f1="Bonkie"]Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag en zijn we al over op C&C RA3 (wel leuk daar niet van)[/quote:462943b7f1]

Uninstall c&c en kijk eens op http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx
Beetje naar beneden scrollen en kijk goed naar de instructies :slight_smile:

[quote:f9a3d25dfd="AAPL"][quote:f9a3d25dfd="Bonkie"]Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag en zijn we al over op C&C RA3 (wel leuk daar niet van)[/quote:f9a3d25dfd]

Uninstall c&c en kijk eens op http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx
Beetje naar beneden scrollen en kijk goed naar de instructies :)[/quote:f9a3d25dfd]

Heb dit al zovaak gedaan…
Kan wel blijven her installeren, en patchen maar als ik dat doe start hij gewoon niet op.

Krijg alleen het opstart scherm dat CNC 3 aan het laden is…

En dat ik eerst de boel in de apps folder moet zetten, daarna patch 1.08 en dan 1.09 erop moet zetten wist ik al wel.
Snap alleen niet waarom hij niet doorstart.

[quote:8cf5952830="AAPL"][quote:8cf5952830="Darth Anaxes"]ik heb de nieuwe red alert al :P[/quote:8cf5952830]

Kan je inschatten of je dit spel onder Vmware Fusion (2 beta 2) stabiel kan draaien op een macbook pro met 4 GB?[/quote:8cf5952830]

Was het niet zo dat Parallels een stukje voor lag op het gebied van Virtueel gamen (directX 9 games, enz)?
Ik zou niet verwachten dat dit spel ook maar voor een meter fatsoenlijk gaat draaien onder VMWare Fusion maar ik heb er helaas geen praktijk ervaring mee. (Gamen onder VMWare Fusion)