Command and Conquer

Ik ben op zoek naar command and conquer tiberian sun.(of anders versies als die er zijn!!!!!) Waar kan ik die nog kopen??(zonder credit card, en in nederland)

ik heb command and conquer nml nu al te vaak uitgespeeld en me cd begeeft het ook langzaam.

:mrgreen:

je weet wel dat dit geen mac games zijn he! :D

Command and conquer bestaat nog wel voor classic (dat is tot en met MacOS 9), ik denk dat je even moet [url=http://www.google.com/search?q=Command+%26+Conquer+Mac&ie=UTF-8&oe=UTF-8]googlen..[/url]

Dit is GEEN tiberian sun, en ook geen generals!, maar één van de eerste uit de C&C serie. Volgens mij de enige C&C voor de Mac.

Dennis

Wellicht hebben ze C&C nog bij MacSupport in Uitgeest.

PS. Je kunt overigens met de ‘classic’ versie ook de PC addition ‘Covert Operations’ aan de praat krijgen met een hele simpele truc.

Dat levert een hele hoop extra’s op!

Was hier vroeger extreem verslaafd aan!

hoop ooit nog is op een osx versie, maar ja…

Erik

Over de vraag... is C & C voor mac is het makkelijk:

JA WANT IK HEB HET SPEL

das de 1e versie van C & C

weet iemand nu een site voor andere versies van C & C??? ik zag aant eind van 1e versie een filmpje van tiberian sun!!!

Ik heb trouwens een nieuwe cd nodig zeg maar, na 5 jaar heeft me cd het"begeven"

[quote:509cb4ec4c]weet iemand nu een site voor andere versies van C & C??? ik zag aant eind van 1e versie een filmpje van tiberian sun!!! [/quote:509cb4ec4c]

het filmpje is waarschijnlijk meegeport van de PC versie.
Tiberian Sun is er niet voor Mac.

Aan de oude C&C CD kan iemand anders je misschien helpen.

Dennis