Command/Option toets symbool in HTML?

Hallo,

Ik zou graag voor een HTML pagina die keyboard shortcuts van een applicatie beschrijft het symbool dat de Command en Option toets voorstelt in HTML willen neerschrijven. Is er een mogelijkheid dit als entiteit in HTML te definiëren? Op deze pagina zie je in de eerste sectie de Option en Command toets vermeld, maar dit blijkt niet te werken.

Iemand een idee?

Ringo

Ik heb het uiteindelijk zelf gevonden:

De ⌘-toets schrijf je neer als [b:766a0f681f]⌘[/b:766a0f681f] en de ⌥-toets als [b:766a0f681f]⌥[/b:766a0f681f]

Voila.

Let wel dat een windows / linux gebruiker dit waarschijnlijk niet gaat zien.

Beetje stomme vraag wellicht maar is de toets waar alt op staat nou de option key of een andere :oops:

[quote:4ca2e18b1f="colpolyp"]Let wel dat een windows / linux gebruiker dit waarschijnlijk niet gaat zien.[/quote:4ca2e18b1f]

Dat geeft niet echt, want op diezelde pagina is er een kolom waar de Windows/Linux keyboard combinaties vermeld staan. :slight_smile:

Ringo

[quote:f648761691="djdata"]Beetje stomme vraag wellicht maar is de toets waar alt op staat nou de option key of een andere :oops:[/quote:f648761691]

Option! :slight_smile:

Waar ga je het voor gebruiken? (dit is mijn 400ste bericht.. :O :P)

Wat on-Apple's om er dan alt op te zetten ipv Option/opt, is daar een reden voor , met een reden erbij kan het misschien ook beter onthouden , lol

dat doen ze om het de switchers nóg makkelijker te maken.

:wink: