Compact Flash, maar wat is een goed merk?

Ik wil binnenkort een Canon Powershot S50 kopen, maar daar zit standaard 32 mb aan Compact Flash in. Dus wil ik graag een Compact Flash kaartje van zo'n 512 mb erbij kopen, maar ik heb al gezien dat er best wel wat verschillende merken zijn, zoals Sandisk, Kingston enz.

Mijn vraag is: wie weet wat goede merken zijn, heeft ervaring met die merken, etc. De prijzen verschillen namelijk ook nogal…

Zelf heb ik een Dane-Elec 128Mb kaart waar ik erg tevreden over ben. Is geloof ik ook goed getest.

gebruik SanDisk 128 mb kaarten, nooit probleem mee gehad. Weet niet of er verschil is, qua prijs valt toch snel genoeg uit te zoeken. Sandisks verkochten ze goedkoper in verpakking van twee.

Aldi verkoopt ze ook. 128 MB voor 49 eurries. :lol:

ik had eerst een .. heel vaag merk,..

heb die geruild voor een sandisk want die andere was echt veeeeel te traag… er is ook nog een ander merk die heeft hele goeie, maar die zijn wel veel duurder (ff naam kwijt) en sandisk heeft ook Ultra CF kaarten, die zijn echt super als je een camera hebt die je met je computer verbindt met firewire of een reader die met firewire vast zit…

HS-L

[i:952e7a352a]update: dat hele goeie merk is lexar (of lexar media zoiets)[/i:952e7a352a]