Complete cd rippen zonder tussenpauzes

Ik ben op zoek naar een cd rip programma waarmee ik een complete cd kan encoderen zonder dat er pauzes in zitten. Het is de bedoeling om een aantal mix cds voor mezelf te rippen, en al die losse tracks zijn echt zwaar iritant (korte pauzes).

Weet iemand iets waarmee dit kan?

In Itunes kun je de lengte van de pauze instellen als je schrijft naar CD. Ook 0 seconden, en je kunt ook de nummers zelfs laten overlappen.

Hoe overlap je de nummers bij het schrijven? is dit niet enkel bij het afspelen op je mac

[quote:35d9c021bb="verbeek.h"]In Itunes kun je de lengte van de pauze instellen als je schrijft naar CD. Ook 0 seconden, en je kunt ook de nummers zelfs laten overlappen.[/quote:35d9c021bb]

gaat niet om branden, ik weet hoe itunes werkt… daarmee is dus de vraag niet beantwoord ;)…

om het geheel nog duidelijker te maken, ik wil dus van mijn cd die ik hier heb met 40 korte tracks erop een track maken, dus zonder vervelende tussenpauzes. Dus dat ik ook op mn mac zonder pauzes de muziek kan horen (in itunes gebeurt dit standaard goed met mix cd’s, maar als ik die tracks los heb geript dan komen er weer tussenpauzes). Ik wil dus de complete cd rippen als 1 (EEN) track :slight_smile:

Met JAM van toast kan je dit zonder enig probleem, zonder pauze, laten overvloeien etc....

:lol:

Kijk eens naar deze thread

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=5596

Pieter

[quote:8286d1b626="pieter010"]:lol:

Kijk eens naar deze thread

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=5596

Pieter[/quote:8286d1b626]

spank me and call me a bitch… eens testen :slight_smile:

Klopt helemaal, je kunt tracks laten importeren als 1 track, en dit werkt prima bij mix CD's je selecteerd de nummers die je als 1 track wilt [of bij een MixCD, alle tracks] en kies nummers samenvoegen... da's alles.

Ik moet wel zeggen dat mijn iPod soms wat moeite heeft met mixen van langer dan 45 min… vooral met doorspoelen. Ik kies daarom meestal de beste stukjes, en die voeg ik samen… dus bv tr 1-5, 6-9, enz…

ma kan je dan niet gemixte nummers ook laten in elkaar lopen?

zow, cd1 van 20 mix cd's is geript :)

ehm ja rune: dit hang af van hoeveel pauze er op de cd zelf zit. Bij mix cd’s is dit logischerwijs helemaal 0.00 sec… maar op andere cd’s hangt het er maar net van af… je kan ze dan wel aan elkaar importeren, maar daar schiet je echt niets mee op :smiley:

[quote:6cf9098d4e="Ja Rune"]ma kan je dan niet gemixte nummers ook laten in elkaar lopen?[/quote:6cf9098d4e]

ja. In Roxio Jam kan je per track kiezen hoeveel tijd dat je de ene song in de andere laat overlopen.

[quote:ea9013bca1="senne"] ja. In Roxio Jam kan je per track kiezen hoeveel tijd dat je de ene song in de andere laat overlopen.[/quote:ea9013bca1]

Crossfades kan, maar je moet er nou ook weer niet teveel van verwachten :wink: