Compressor start niet meer op... wat nu?

Een paar weken geleden moest ik het systeem opnieuw installeren omdat mijn mac niet meer wilde opstarten na een apple software-update (gebruikers-map is weer terug gezet). Sindsdien doet Compressor 2 het niet meer. Ondanks dat ik het opnieuw heb geïnstalleerd, wil het niet opstarten. Het programma is voorzien van de laatste update.

Wie weet raad?

ik heb hier hetzelfde probleem gehad en we hebben toen alles wat de naam compressor in zich had weggegooid en daarna opnnieuw geinstallleerd, waarna het weer werkte

[quote:4a017e038c="Richèle"]ik heb hier hetzelfde probleem gehad en we hebben toen alles wat de naam compressor in zich had weggegooid en daarna opnnieuw geinstallleerd, waarna het weer werkte[/quote:4a017e038c]

Dat heb ik ook gedaan, twee keer inmiddels, maar helaas… het mocht niet baten. Het heeft nooit goed gewerkt. Ik kreeg altijd de opmerking ‘Cannot submit (to) the batch’ of zoiets.

Je hebt kans dat dat pakket ook naar die ontbrekende MPEG2 plugin zocht, ( zie je topic over de ontbrekende MPEG2 export-optie ) Je hebt dus kans dat sinds die er nu weer is. Compressor nu ook weer werkt.