computer arts tutorials zijn weer gratis.

Computer Arts tutorials zijn van af nu weer gratis te downloaden. http://www.computerarts.co.uk/

Dat is goed nieuws :D

En ik al een jaar of zo maar denken dat het om een computerdokter ging, vergelijkbaar met een tv-dokter! Vond die .uk nogal merkwaardig voor een nederlandse dokter.....

Geweldig! Naar een site als dit ben ik lang op zoek!

tnx!

heel leuk! jammer alleen dat bij 9 van de 10 tutorials die ik wil downloaden safari er hier uit knalt... :?

leuke site..

[quote:76160596a3="marloez"]heel leuk! jammer alleen dat bij 9 van de 10 tutorials die ik wil downloaden safari er hier uit knalt... :?[/quote:76160596a3]

Waar ik last van heb, is dat Safari tegenwoordig pdf’s met de pdf plugin opent in plaats van download
(waarna je wel kunt saven, natuurlijk)
Daarmee kan wat fout gaan, is in ieder geval hinderlijk, zeker als het druk is of de verbinding slecht.

doet safari bij mij ook, direct openen in safari. Maar dan ram ik gewoon heel hard op alt-enter en dan download ie ze alsnog :D helaas bij de helft een crash...

Misschien dan toch eerst helemaal laten openen? Anders Firefox. Het is wel een goudmijn, dit. Waarom zou je dat dure tijdschrift nog kopen, zou ik bijna zeggen.

control-toets ingedrukt houden bij "Click here to download the tutorial for free" - link en dan bij dat menuutje > download linked file, doet hij het automatisch.

maar toch zijn veel tutorials corrupt..als ik wacht tot ie klaar is met laden gaat ie strandballen en krijg ik een safari-freeze :(

Of rechtsklikken, zoals sommige mensen zeggen. Ik vergeet wel eens dat ik dat eigenlijk altijd doe.

edit:
Jij hebt een probleem, Marloez.
Die spullen daar zijn echt niet corrupt.
Misschien toch even FireFoxen?

ik heb alles kunnen downloaden marloezz.. :) wel eventjes klikken, maar dan heb je ook wat. Alles met safari, precies zoals ik hiervoer had beschreven.

bedankt voor post :)