Computer en iTunes automatisch opstarten en music...

Voor continue achtergondmuziek tijdens een beurs zou ik willen weten of iTunes ook automatisch kan opstarten en beginnen met een afspeelijst. Bedoeling is dat op een beurs 's morgens enkel de stroom wordt opgezet (door een verkoper), dat de standverlichting aan gaat en de computer automatisch opstart én tevens ook iTunes en music maestro... dus zonder manuele verdere handelingen.

Ik kan wel iTunes automatisch laten opstarten maar dan heb ik nog geen muziek…

En oh ja, kan dit eventueel ook voor Windows machines ? :innocent:

Groetjes - MDF

Wanneer je een MP3 bestand opend dat al in je iTunes Library aanwezig is, dan zal iTunes starten en deze gaan spelen. Wellicht kun je een nummer dat al in iTunes staat in je start-up items zetten?

Ik kan helaas niet proberen of dit in de praktijk werkt, omdat ik een plug-in in iTunes heb waarvoor ik steeds eerst op [OK] moet klikken, kan het met mijn set-up dus niet testen.

Ja dat werkt dus. Gewoon een song in je opstart zetten en hij gaat spelen.

Gebruik ResurrXtion (www.versiontracker.com) en die meneer van de schakelaar kan ook thuis blijven!!
Succes

Van Windows computers weten wij gelukkig niets en dat willen we ook zo houden, toch…
Sorry

iBeeZz kan je hierbij helpen. Ik heb er een tijdje geleden een artikel over geschreven.

iBeeZz - Simply schedule your Mac

ik zou gewoon een scriptje laten lopen in je start-up items die je iTunes start en vervolgens je playlist selecteert en daarna het liedje speelt. Moet mogelijk zijn met applescript.

Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Ben geholpen !

Een prettig gevoel om zoveel behulpzame en snelle collega’s on line te weten… :smiley: :smiley: