Computer-to-plate? densitometrie? kleurenleer? impositie? ..

Beste mensen, iedereen,

ik ben laatste jaar student grafische technieken en moet een eindwerk maken over het grafische…
het enige waar ik nog (veel) (zoveel als mogelijk) duidelijke informatie over nodig heb zijn volgende thema’s:

• kopie
    *computer to plate!!
  • montage
    *UGRA testwig
  • Impositie
    *densitometrie
    *kleurenleer
    *Speedmaster 36-52

Als jullie mij zouden kunnen helpen, zou dat fantastisch zijn!!!
dank u,
ruben

[mod:88113610a5=“Colpolyp”]Beste Roeben, welkom op het forum. Wij typen hier alles met normale lettergrootte en zonder een nieuwe alinea te beginnen na elke regel. Dus ik heb je post even aangepast.[/mod:88113610a5]

Beste Roeben, ben je visueel gehandicapt? Waarom dat supergrote corps? Ik heb min 12 en kan zonder lenzen je boodschap lezen...

Misschien kun je iemand vinden die het ook even voor je typed? Dan hoef je helemaal niets zelf te doen? :lol: Ik kan het mis heben hoor, maar het lijkt er niet op dat je bereid bent veel te doen voor je afstuderen…
Laatste jaar? Probeer eerst eens je vraag duidelijker te formuleren. Je wilt zo veel mogelijk info. Waarom tik je niet gewoon even de woorden in Google?

Ik wil je best [i:359201d6d4]helpen[/i:359201d6d4] maar het lijkt erop dat je liever zelf zo min mogelijk doet. Ten eerst had dit beter gepast in ‘BEELD’ ([i:359201d6d4]Alles wat met beeld techniek heeft te maken kan hier[/i:359201d6d4]) dan in ‘ALGEMEEN’ ([i:359201d6d4]Plaats hier feedback over de site, andere Apple en Mac gerelateerde onderwerpen die nergens anders passen.[/i:359201d6d4]).

Ik denk dat wij hier je het beste helpen door jou je eigen afstuderen te laten schrijven. Plaats je werk [b:359201d6d4]daarna[/b:359201d6d4] online en ik wil er best eens naar kijken.

“There’s no such thing as a free lunch…”

Succes!

Beter opletten op de Drupa en je werkstukken op tijd beginnen en afmaken.....

Ik wou eerst suggereren: ga bij een bedrijf langs, maar eigenlijk hoef je alleen je schoolboeken maar open te slaan! :?