Na mij vorige post waarin ik een screenshot liet zien van een MacBook Pro (fake), kwam ik op het idee om zelf maar eens aan de slag te gaan over hoe de nieuwe MacBook Pro er, volgens mij, uit moet komen te zien.
[quote:712138e16c="thijsbrg"]Heel leuk gedaan! Al denk ik eerder dat de macbook een zwart+alu look krijgt in de toekomst.[/quote:712138e16c]
En deze is... aluminium & zwart? :roll:
Ik ben bang dat die 12" van de kaart is (mocht ie ooit in de planning gezeten hebben). Apple wil niet gaan inboeten op scherm en toetsenbord kwaliteit, zoals Steve aangaf tijdens zijn Macworld keynote. Mensen willen een complete computer voor onderweg.
[quote:bf15716d85="Nicktwin"]Ik ben bang dat die 12" van de kaart is (mocht ie ooit in de planning gezeten hebben). Apple wil niet gaan inboeten op scherm en toetsenbord kwaliteit, zoals Steve aangaf tijdens zijn Macworld keynote. Mensen willen een complete computer voor onderweg.[/quote:bf15716d85]
Het zou ook met een 13,3-inch scherm moeten kunnen, maar op dat gebied hebben ze al twee andere laptops.
[quote:9a625a27f6="Nicktwin"][quote:9a625a27f6="KingAchille"]Nice, maar zo veel verschil zie ik niet met de "oorspronkelijke" foto...
Mvg,[/quote:9a625a27f6]
Welke oorspronkelijke foto? Ik vind dat de looks wel redelijk anders zijn dan de huidige MacBook Pro[/quote:9a625a27f6]
De pagina die eerder werd geplaatst… Met die foto…
Mvg,
Aaah die foto, nou het verschil zit hem in de realiteit (dit concept is denk ik wel realiseerbaar). Ook de rand van glas zat niet op het "origineel" en de toetsen waren niet zwart. ;-)