Concepten in mail

Hallo iedereen!!

Ik gebruik voor mailen altijd het programma van Apple! Nu staat er sinds kort dat ik een concept heb opgeslagen, maar dat heb ik dus niet…
In de uitschuifbare postbus staat er achter ‘concepten’ een 1 tussen haakjes, en deze kan ik nie wegkrijgen…

Iemand een idee??

Alvast bedankt!!

Mak

Concepten staan opgeslagen in het bestand "Drafts.mbox" in de volgende map ~/Bilbliotheek/Mail, en dan de map van je mailaccount. Volgens mij kun je dit bestand gewoon weggooien, en wordt het gewoon weer aangemaakt, als je mail weer opstart.

voor zover ik weet worden concepten automatisch gemaakt op het moment dat je lang doet over het schrijven van een e-mail. dat is dus eigenlijk heel handig. je kunt mail dan afsluiten, zelfs per ongeluk, en je nog niet verstuurde mailtje opvissen uit die 'lade'.

:mrgreen:

bedankt voor de snelle reacties!! kHeb de map weggegooit en het is opgelost!! :D

Mak

En als je de mail nog aan niemand had gericht of geen onderwerp had ingevuld, dan zie je ook niks staan. Probeer dus eens bovenaan in de leegte te klikken, misschien selecteer je wel iets...