Configureren Alcatel modem -- Demon ADSL

Hey hallo, ben nieuw hier en heb meteen een vraag voor de ervaren techneuten onder jullie... HELP!!!

Bij het cofigureren van mijn Alcatel Adsl modem voor een Demon DSL Express verbinding stuit ik op het volgende:
De VPI/VCI staat tot 0/35, maar omdat mijn modem is uitgerust met een ATMF25 interface zijn mijn VPI?s cross-connected en kan ik dus de VPI ? 0 niet gebruiken. Volgens de handleiding kan ik deze cross-connected VPI?s deleten via CLI (Command Line Interface). Maar hier schijn ik een Telnet Session voor nodig te hebben. Wat is dit, hoe werkt dit en hoe kom ik eraan???

Groet, Frenky
ps. ik draai OS X.2.3 op een G4 400mhz.[color=red:02bc96084b][/color:02bc96084b]

Tsss... loopt hier een beetje te smijten met de meest technische termen en gaat dan vragen wat TelNet is!? :? Maaruh, kan je doen vanuit een Terminal sessie...

[img:b9c15d5fb5]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1043188897.jpg[/img:b9c15d5fb5]

Geniaal ja.... :D En een terminal krijg je door naar applications-utilities te gaan. Daar staat de app "Terminal". Kun je even uitleggen wat je precies doet ?