Configureren van mobiele telefoon via Blue Tooth

Beste Maceteers,

Het lukt mij niet om mijn SonyEricsson T630 te configureren via BlueTooth. BlueTooth is ingeschakeld (zowel op de mobiele telefoon) als via Blue Tooth. Het apparaat is decteerbaar. Via systempreferences heb ik een aparte seriele poort geconfigureerd. Toch is via de Blue Tooth configuratieassistent het apparaat niet te vinden en dus onvindbaar.

Voor de geeks onder ons: Power Mac 400 Mhz Power PC G4. mac OS X 10.4.4. Gehuegen 448 Mb.BlueTooth-bestandsuitwisseling.app versie 1.7. Phoneagent versie 1.2.4.

Wie, o wie helpt me uit de brand?! :o

geen idee. Kijk hier eens: [url]http://en.isync-hilfe.de/[/url]

Mijn T630 is gesynchroniseerd via bluetooth met de G4. Ik gebruik hiervoor iSync van Apple.

Adressen en telefoonnummers één keer goed zetten in het adresboek en via ISync alles overhalen. Werkt nu meer dan een jaar (perfect).

Hallo MDF,

Je kunt synchroniseren via Isync als er een of meerdere apparaten toegevoegd zijn of worden. Maar ook dan wordt er geen apparaat gevonden. Vreemd toch?

zet je T630 eens aan en uit ? Heb ik ook al gehad en toen hielp het. :D

Probeer eens de andere kant op: van de T630 een verbinding maken naar de Mac. Uiteraard de Mac dan op detecteerbaar zetten. Wat ik zo zie in jouw eerste post heb je wel alles goed ingesteld. Hier gebruik ik ook een T630 en die heb ik probleemloos kunnen koppelen met andere apparaten.

ik moet vaak mijn bluetooth op de telefoon herstarten om mijn gegevens te kunnen overzetten via isync.