Ik gebruik al een tijdje Connect360 om mijn muziek in de woonkamer af te spelen via de X-box 360 en dat werkt feilloos. Maar het programma ondersteunt ook de mogelijkheid om video's te streamen naar de x-box. Niet alles wordt echter ondersteund. Nu zag ik dat H.264 wel ondersteunt zou moeten worden, maar toch werkt het niet. Heeft iemand enig idee hoe ik de beste kwaliteit filmpjes kan coderen icm ondersteuning van Connect360 en de X-box?
Het filmpje dat nu [b:8c96de2278]niet[/b:8c96de2278] werkt is een .AVI container met H.264 video en MP3 geluidscodering. Ik zou wel graag die H.264 codering ‘draaiende’ weten te krijgen aangezien dat volgens mij het beste formaat is voor ook HD etc… toch?
ik gebruik het programma ook, en inderdaad sommige h.264 werken bij mij wel en andere niet wist ook al niet waar het aan lag. misschien toch een codec die hij niet ondersteunt?
Zelf gebruik ik Rivet ipv Connect360. Net wat handiger, zelf mappen aanwijzen.
Als je h264 gebruikt moet je aac gebruiken ipv mp3, anders werkt het niet. Heb die Xbox nu een week. Ik durf het haast niet te zeggen maar een top ding.
[quote:f6d99f31cc="gijsraggers"]Als je h264 gebruikt moet je aac gebruiken ipv mp3, anders werkt het niet. Heb die Xbox nu een week. Ik durf het haast niet te zeggen maar een top ding.[/quote:f6d99f31cc]
Thanks voor de tip en schamen hoef je je helemaal niet… Apple maakt geen game consoles is het wel :P. En als media-apparaat vind ik de box ook prima werken. En de service v.w.b. garantie… die ik idd wel nodig heb gehad… dat dan weer wel, is ook uitstekend.