Connectie met iDisk verdwenen - en ik had net $50 overgemaakt :(

Ik had vanochtend een probleempje bij het downloaden van een programma van de software map van de iDisk naar mijn harde schijf; de verbinding werd verbroken. Goed, kan gebeuren, maar het vervelende is dat ik geen contact meer kan krijgen met de iDisk. Herstart hielp ook niet. Ik krijg enkel een scherm waar ik mijn naam en paswoord moet invullen voor toegang, en dan een mededeling dat de .mac-server mij niet kent.

Ik heb op .mac online support rondgekeken (hier word mijn password wel geaccepteerd) maar kon geen oplossing vinden. Apple is niet rechtstreeks te benaderen, dus wend ik me tot jullie.

  • Hebben jullie een idee wat er is gebeurd?
  • Weten jullie hoe ik weer toegang tot mijn iDisk kan krijgen?

Groeten,

Whymme

Ik heb net even mijn iDisk opgestart en kreeg ook de mededeling dat mijn naam en wachtwoord niet goed waren. Vervolgens verscheen de icoon gewoon op mijn desktop en kon er kon er ook mee werken.