consel in COD2

Ik heb COD2 nu ook op maak maar kan niet eens op Met welke knop moet je de consele op roepen?

In de help staat ~ maar waar zit deze op mijn azerty ?
meetsal is dit Alt-n of ctrl-alt-` . Maar bij COD2 werkt het niet.

Oké... nu iets duidelijker? :?

Links van je Linkse [shift]

psst de ~ zit tuusen de shift en de z op een Pro keyboard. Laptopmatig gezien zou ik het niet weten..

[quote:88cfb499d0="diotav"]Oké... nu iets duidelijker? :?[/quote:88cfb499d0]

Ik zoek de toetsten combo voor de consel in COD2

[quote:88cfb499d0=“macmickey2”]psst de ~ zit tuusen de shift en de z op een Pro keyboard. Laptopmatig gezien zou ik het niet weten…[/quote:88cfb499d0]

?? bij mij is de ~, alt+n.
wat bedoel je met tussen de shift en de Z?

sorry op dit Pro keyboard van Apple (zwart) zit de ~ tussen de linker Shift en de z in. alt-n geeft hetzelfde effect. Je moet natuurlijk wel Shift indrukken anders krijg je ` :P

[quote:36995e9c93="macmickey2"]sorry op dit Pro keyboard van Apple (zwart) zit de ~ tussen de linker Shift en de z in. alt-n geeft hetzelfde effect. Je moet natuurlijk wel Shift indrukken anders krijg je ` :P[/quote:36995e9c93]

haaa nu ben ik mee.
Jij hebt het over qwerty.
Ik heb een azerty , daar is dat >.

WTFICO2D?

dat is een afko voor 'call of duty', zoal bv MS staat voor MicroSoft

(genoeg afkortingen zó?)

Het betekent Call Of Duty 2, maar die is toch nog niet uit voor de mac? Of loop ik achter? Anders zal de TS-er hem denk ik via bootcamp met windows draaien?

føk da's dus weer het verschil tussen een belgies en een hollands toetsenbord... :P

Ik heb ff gesurft en zie net dat COD2 al uit is. Ik liep dus achter.

Het is console. Misschien dat je daarmee meer respons krijgt de volgende keer.

je moet in de instellingen de console ook nog even aanvinken, die staat volgens mij standaard uit.

Ik heb het gevonden.

Blijk baar voor een of andere rare reden moet ik < in drukken om de consel te krijgen en shift-< om hem te sluiten.

Maar veel heb ik er niet aan gehad omdat de mac versie op 1.0 staat en mijn server al van 1.2.
Dus ik zal weer achter de PC moeten gaan tot 1.2 uit is op mac.

Vervelend he :P

[quote:9ee89ffa08="TheOne Deltapps"]Blijk baar voor een of andere rare reden moet ik < in drukken om de consel te krijgen en shift-< om hem te sluiten. [/quote:9ee89ffa08]

Het is CONSOLE en niet CONSEL. :roll:

ONEEE

Iemand al enig idee waneer versie 1.2 uitkomt voor Mac ?

Zeg maar 1.3.