Contact met Apple over .Mac

Weet iemand hoe ik telefonisch contact kan opnemen met Apple over mijn .Mac account? Mijn account is op mijn verzoek beeindigd, maar er werd toch 99 euro afgeschreven. Op mailtjes van mij met vragen over hoe en wat mbt terugbetaling wordt al een maand totaal niet gereageerd, zowel via email als webforms.

Dus ik wil ze nu maar gaan bellen. Het is toch ongelovelijk dat je niet in contact kunt komen met een bedrijf dat geld van je incasseert?

neem snel contact op met je bank om je incasso terug te draaien, die mogelijkheid bestaat!!!!! (maar is vaak wel tijdgebonden)

tevens kun je de “afschrijver” ook nog eens blokkeren, ik heb dit net gedaan met het rekening nr van min ex-zorgverzekeraar

succes

Ik wil niet beginnen bekvechten over de communicatie met Apple maar weet wel dat je vaak voor een bepaalde periode je abonnement moet beïndigen. Als je in december hebt opgezegd is het nog mogelijk dat Apple perfect volgens de overeenkomst nog het geld voor het nieuwe jaar heeft aangerekend.

Kijk eens in de overeenkomst wanneer je moet opzeggen. Met andere abbo’s gaat het altijd zo.

Volgens hun voorwaarden kun je binnen 30 dagen na het begin van een nieuw jaar je account beeindigen en dan krijg je de rest naar rato terug. Dat schreven ze ook in hun email waarin ze verzochten om bevestiging van de annulering (anders had ik dit jaar nog gewoon laten doorlopen natuurlijk):

> Apple will verify your information and cancel your account. Your credit card
> will be charged for the number of days your account was active.

Nou dat laatste is dus niet gebeurd (vol jaar afgeschreven), en ik weet niet hoe ze het restant gaan terugbetalen. Gaan ze dat weer bijschrijven op m’n creditcard?

Het is hoogst irritant dat je geen contact met ze kan opnemen zoals met een normaal bedrijf. Nu moet ik dus maar gewoon gaan afwachten of ik ooit nog geld terugkrijg.

Nog een leuke na het invullen van het zoveelste webform:

[quote:0c028b8d62]Thank you for submitting your question to Apple. We respond to requests in the order they are received, and will contact you within 24 hours.[/quote:0c028b8d62]

Mijn vraag van drie weken geleden is ook nog niet beantwoord, die van twee weken geleden ook niet, die van vorige week ook niet… Waarom zet je dan zo’n tekst op je website?

Ja het contact maken met Apple is inderdaad erg moeilijk! Ik probeer al weken Apple te bellen over een probleem met iTunes maar het is echt onmogelijk.. Jammer Apple..

Gewoon op Apple.nl, bijna op elke pagina staat de link om contact op te nemen --> 0900 7777 703

10 cent per minuut plus evt. kosten mobiele telefoon.

En even contact opnemen met de credit card maatschappij. Die kunnen ook helpen bij het terugkrijgen van het geld.

.mac word alleen door Apple in de USA met de telefoon ondersteund. Probeer het via de mail. Mvg

Update: Ik ben gaan klagen bij de creditcard maatschappij, bleek dat Apple het geld al heeft teruggestort.

Het was blijkbaar te lastig voor ze om dat even in een mailtje van drie regels te melden.