contacten en iCloud...-.-

Hallo,

[img]/uploads/community/48f24b5f8eab81f21c2ce5b2f3b4b46133fd53f1_0.jpg[/img]

Hierboven een plaatje van mijn contacten...

Bij 'all contacts' staan 64 contacten

Bij 'all from my mac' staat helemaal niets

Bij 'all iCloud' staan 38 contacten.

Hieruit trek ik dus de conclusie, dat als ik een eventueel herstel ga doen van mijn iPhone dat er 38 contacten worden teruggezet....
Hoe zorg ik ervoor dat er bij 'all iCloud' alle 64 contacten staan?

Ik heb alles gebackupt, gesynchroniseerd wat er maar te synchroniseren en te backuppen valt, maar nog steeds geen resultaat...

HELP?!

Groeten,
Kevin

Instellingen-->icoud-->contacten synchroniseren via icloud uit --> contacten synchroniseren via iclout aan --> Combineren?--> Ja-->tata

hmmm. ik heb alles uitgevoerd, maar het werkt niet....Ik heb nog steeds 38 iCloud contacten...S:

Geen idee, maar je hebt wel een vette avatar. ;)

HAHAHAHA, thanks, werkelijk geen idee?

All contacts laat alle contacten zien. In jouw geval is dat iCloud, From My Mac en [b]Exchange[/b]. Je vergeet de laatste mee te tellen in het verhaal. Tel dat aantal eens bij 38 op, komt dat uit op 64 dan heb je de contactpersonen van Exchange over het hoofd gezien. Zo nee, dan moet je verder zoeken. In het adresboek zou je de 4 genoemde categorieën (Exchange bestaat uit 2 lists die hij vast apart neerzet) moeten kunnen zien, dan kun je ook per categorie zien welke contactpersonen erin staan.

@iep
Dat is zijn vraag toch niet?

Je kan op je Mac zelf in Adresboek eerst alle contacten uit iCloud halen. Vervolgens kopieer je alles van All contacts naar iCloud. Zo heb ik het gedaan.
Mits je contacten niet in je adresboek staan, synchroniseer ze dan even vanuit iTunes.

Ik hoop dat het lukt!

Lees de topicstart dan nog maar eens goed en bekijk vooral ook eens het plaatje. Ik heb het idee dat er sprake is van een rekenfout en dat het probleem van de TS dus niet bestaat. Z'n vraag is overbodig. Kortom, kijk eens verder dan je neus lang is en kijk naar wat het probleem is en niet wat het antwoord op iemand z'n vraag moet zijn. Problemen los je op door ze in kaart te brengen, niet door vragen te beantwoorden ;)