contacten op ipod 68k ???

Ja hallo daaar is de leek weer, toppertje de ipod alleen al hoe de bedienig aan voelt is ronduit geil.MAAR als ik contacten van uit adresbook naar ipod sleep dan kom ik niet verder dan 68k waardoor dus niet al m'n contacten worden overgenomen,en ik heb nu nog meer dan 2gig ruimte dus dat is het niet kent iemand dit probleem,en zo ja wat kan ik er aan doen om wel al m'n contacten (v'cards) in m'n ipod te krijgen. Ik hoop dat jullie net als vorige keer wederom een oplossing cq verwijzing voor deze beginner hebben Alvast bedankt,bob

iSync al geprobeerd? Gaat alles automatisch, hoef je niet meer te slepen.

Gr.
Pieter

nee nog niet ,ga ik proberen,maar  ik moet zeggen dat ik niet echt heel blij ben met progs die alles automatisch doen dat vin ik toch vaak niet lekker werken,maar bedankt weer voor de  tip

Ik denk dat ik er achter ben, toen ik ipod op xpod aansloot kreeg ik alle gegevens te zien van het app en daar las ik hardware ipod 68 .... dus ik denk dan op de 5gig ipod is gewoon niet meer ruimte dan 68k voor contacten, ik hoop dat ik er naast zit maar ik ben bang van niet, als iemand het zeker weet hoor ik het graag alvast bedankt , bob

I sync gebruikt nu staat wel alles erop dus dat van die 68k klopt dus niet, zolang je maar isync gebruikt komt alles erop,  top en bedankt voor de tip

geen dank, succes ermee!  :D