Ik heb voor iemand een site gemaakt die ze zelf moeten gaan onderhouden met Contribute.
Nu heb ik het draaien maar als ik in de tekst een return geef dan zie je die wel in de “EDIT - mode” maar niet in de gepubliceerde versie! Iemand een idee?
Staan je margins van p niet toevallig ingesteld op 0px? Hiermee zou je in Safari de witregels tussen paragrafen kunnen verwijderen, maar niet alle browsers (IE dus) kunnen dit snappen....
Ik heb de P helemaal geen margins meegegeven. Die krijgt hij mee vanuit de div: content. Maar ik heb niet het idee dat CSS helemaal wordt meegenomen in Contribute (versie 3). Ik kan bijvoorbeeld ook niet de H1 allen toepassen op 1 regel. Alle tekst veranderd in H1 als ik dat kies.
Ik werk nooit met contribute, maar dit is het eerste waar ik aan moest denken....
Waarvoor gebruik je geen CMS voor de website? Lijkt me nog handiger dan contribute.
Joomla! is een goede open source CMS, je kunt met de juiste plugins en zelfontwikkeld template zelfs OMT namaken (zonder content natuurlijk, daar moet je een redactie voor in schakelen).
Je moet nu wel een template gaan maken en met Joomla (of iets anders) leren te werken, maar uiteindelijk heb je er veel profijt van (ook in de toekomst).
[quote:7a82f0ad14="sanius"]Ik werk nooit met contribute, maar dit is het eerste waar ik aan moest denken....
Waarvoor gebruik je geen CMS voor de website? Lijkt me nog handiger dan contribute.
Joomla! is een goede open source CMS, je kunt met de juiste plugins en zelfontwikkeld template zelfs OMT namaken (zonder content natuurlijk, daar moet je een redactie voor in schakelen).
Je moet nu wel een template gaan maken en met Joomla (of iets anders) leren te werken, maar uiteindelijk heb je er veel profijt van (ook in de toekomst).
Veel succes![/quote:7a82f0ad14]
Ik zou een eigen CMS ontwikkelen, dan kun je net zoveel uitbreiden als je zelf wilt, voor een klant moest ik een clubrecord (sport) zoeksysteem maken, dat kan niet zo makkelijk in Joomla! of WordPress, dan is het handig als je al een CMS hebt ontwikkeld waar het naadloos in overgaat.
Ik ben een creatief en niet zozeer een php programmeur. Maar ik kom dus ook tot het inzicht dat ik iemand moet zoeken die ik makkelijk iets voor me kan laten ontwikkelen. Iemand die snel reageert en makkelijk te benaderen is.
Maar die persoon heb ik nog niet gevonden… en op deze klus heb ik het niet mee genomen in de offerte… dus dat wordt nu niks meer. Maar voor de toekomst… ik ben op zoek dus! Als jullie iemand weten? Graag portfolio’s, prijzen en dat soort zaken.
Dat <p style=“margin-top: 0; margin-bottom: 0;”> snap ik niet. Kan ik dat al “voor stylen” in CSS?[/quote:7381a3de70]
Je moet shift-return gebruiken
Dan wordt t <br />