coolpix 3100 sneltransfer...

Ik heb sinds gisteren de Coolpix 3100. Hij doet het echt geweldig. Wordt meteen herkend en mijn iPhoto-map staat al meteen 2 keer zo vol :D

Er is een dingetje dat niet werkt (niet zo belangrijk, maar het zou toch leuk zijn als ie het wel doet). Er zit een soort van sneltransfer functie op, die ervoor zorgt dat als je de camera aansluit en je op een knopje drukt (een soort golvende dubbele pijl), dat de camera dan meteen alles naar je computer gaat uploaden.
Als ik daar op druk, krijg ik te zien: Preparing to transfer. Maar verder komt hij niet.
Ik heb mijn USB-instellingen op mijn camera op PTP en alle extra dingen geïnstalleerd.

Alvast bedankt!

Misschien moet je de camera een keer formateren. Je camera uitzetten en aanzetten wanneer ie aangekoppeld is? Heb je trouwens [url=http://support.nikontech.com/cgi-bin/nikonusa.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=fciIPV9h&p_lva=&p_faqid=9790&p_created=1081239128&p_sp=cF9zcmNoPSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTAmcF9wcm9kX2x2bDE9MSZwX3Byb2RfbHZsMj00NiZwX2NhdF9sdmwxPTIyJnBfcGFnZT0x&p_li=]deze[/url] udate al geprobeerd? :wink:

camera had ik wel al geformateerd. Uit en aanzetten van camera als ie gekoppeld is ook. Maar... update had ik nog niet geprobeerd. Dus wellicht ligt het daaraan. Tnx

na veel gedoe de installer van Nikon view 6.2.1 te pakken gekregen want hij wilde niet in een keer naar 6.2.2 updaten omdat ik versie 6.1.1 had. Geïnstalleerd, maar nu wil het programma niet meer openen. Voegt het veel toe? Want volgens mij heb je het niet eens echt nodig. Maarja die sneltoets doet het nog steeds niet. Dan maar Image Capture gebruiken. Dat werkt tenminste wel 100% 8)