Copy item (Remote Desktop) Failed!

Bij [b:e181e853a6]Copy Item [/b:e181e853a6](in Remote Desktop) kan ik een Widget zonder problemen copieren naar een andere Mac. Maar een [b:e181e853a6]JPG, PDF, SIT of TXT-bestand[/b:e181e853a6][u:e181e853a6] niet[/u:e181e853a6]. Ik probeer het steeds naar de zelfde plek te copieren. Dus zowel de widget naar buroblad als de andere bestanden. Fout melding die ik dan krijg: [b:e181e853a6]Failed to communicate[/b:e181e853a6]. Gekker is nog als ik de widget samen met een sit-bestand verstuur, komt de widget aan maar SIT niet. Als ik de volgorde omdraai: eerst SIT met daarachter de widget komen ze geen van beide aan. :? :cry: :grrr:

Iemand ooit gehad? Vind bij Apple :apple: ook niets daarover. Vind daar ook niet wie ik daarvoor eens zou kunnen bellen, mailen. Mijn leverancier is alleen retailer en heeft niet genoeg kaas gegeten van Apple Remote.

Bedankt voor alle reacties. :x Een oplossing is er niet, maar een workaround wel. In Apple discussions vond ik er iets over. Sommigen loste het op door iets met de rechten van een file te doen. [u:19dfe7ecad]Did not work for me.[/u:19dfe7ecad]

Een ander door het betreffende bestand naar een ander plaats op de HD, een plek op de server of een andere HD te copieren. Dit werkt perfect! Dusz voor ieder ander die dit ooit eens zoekt in ons forum (lees: …bende).
Ik kan nooit iets vinden (nou nooit) en kan mij goed voorstellen dat mensen een topic beginnen waar al eens iets over gezegd is. Een zoekopdracht geeft soms wel 1000 artikelen. Extra specificeren soms nog meer. Maar goed dat is op zich al een Topic. :sotp:
FF kijken of ik daar wat over vind…

[i:19dfe7ecad]update: Ah in de stickies staat er wat over, maar ook zoeken met Google vind ik niet helemaal bevredigend. Google vind alleen oudere berichten. Dit artikel vind Google niet.[/i:19dfe7ecad]
eeeeeh, moderators…topic mag dicht.