Copy-Paste - Ik denk dat ik zo de comp het raam...

Ik ben al jaren fan van de copy / paste optie in elk os. Ik maak hier dus ook veelvuldig gebruik van. Wat mij opvalt in OSX is dat het commando copy niet vaak daadwerkelijk gebeurt... Ik gebruik [Command + C] en als ik dan paste staat de kopie-informatie van de vorige keer op het scherm. In het begin kon ik het nog wel hebben, maar nu begin ik me er mateloos aan te ergeren! Ik word er helemaal krakzinnig van; maargoed. Wie heeft dit ook, en hoe moet dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet,
Elger Jonker

wees eens wat speciafieker, noem eens een voorbeeld die wij allen kunnen nadoen waardoor je probleem duidelijk wordt ???

Elger, je hebt gelijk. Bij sommige programma's werkt copy-paste (nog) niet goed.  :(

Copy paste in m$ word (maakt eigelijk niet uit welk programma volgens mij) bijvoorbeeld naar msn messenger 3 van de 4 keer krijg ik oude zooi in beeld. Ik ga er dus vanuit dat osx (of de programma's) het wel goed doen dus ik tik meteen op enter. Met gevolg dat stukken verslagen, rapportages enzovoorts worden verstuurd... ik denk dat ik in vervolg maar erg goed moet opletten... Dit is iritant.

ps: ik ben blij dat ik niet de enige ben :slight_smile: