'copy protected' trailers op DVD zetten?

Ik wil alle trailers van films die ik heb op een DVD'tje zetten. Nu kom ik bij enkele het probleem tegen dat ze 'copy protected' zijn. Die kan ik niet in iDVD slepen. Ik kan dit ook niet omzeilen door ze in iMovie of FCE te zetten om ze vervolgens te exporteren.

Wie weet hoe ik dat ‘copy protected’ kan omzeilen zodat ik hem toch op DVD kan zetten???

Zoek naar het programma DVDBackup, dit omzeilt alle beveiligingen.

[quote:9f0ac4b312="lucasraggers"]Ik wil alle trailers van films die ik heb op een DVD'tje zetten. Nu kom ik bij enkele het probleem tegen dat ze 'copy protected' zijn. Die kan ik niet in iDVD slepen. Ik kan dit ook niet omzeilen door ze in iMovie of FCE te zetten om ze vervolgens te exporteren.

Wie weet hoe ik dat ‘copy protected’ kan omzeilen zodat ik hem toch op DVD kan zetten???[/quote:9f0ac4b312]

Volgens mij is ook het onderwerp beveiligingen op een DVD behoorlijk uitgekauwd onderhand.

Ik bedoel niet de beveiliging op een DVD. Ik bedoel de beveiliging die zit in een trailer zoals je die kunt downloaden op apple.com/trailers.

Zit daar een beveiliging in dan?

Oh ja, ik zie het… bewaren is er inderdaad niet bij.

Maar je ziet; iets duidelijker je topic omschrijven kan ook geen kwaad.

Ik kan alle trailers zonder probleem oplaan en branden. Kheb nog nooit een probleem tegengekomen.

Maar ik werk wel met Quicktime 6.0 Pro
(misschien is dat het probleem!)

Ik heb al HEEL VAAK trailers van Apple binnengehaald. Voor vrienden veel trailer DVD's gemaakt. Gewoon wachten tot alle data binnen is in cache en met rechts klikken 'downloaden'. (Staat dan natuurlijk al op je schijf.) Heb wel QT Pro. Nadat de trailer op m'n bureaublad staat kan IK er alles mee doen. Ook op DVD zetten. Zowel in iDVD als DVD SP. Ik werk echter meestal met DVD SP.

Quicktime Pro geeft de volgende melding: [img:4581adac5d]http://www.xs4all.nl/~lucasrag/copy1.jpg[/img:4581adac5d]

iDVD geeft de volgende melding:
[img:4581adac5d]http://www.xs4all.nl/~lucasrag/copy2.jpg[/img:4581adac5d]