coreldraw 11

Ik heb coreldraw 11. En op de doos staat het tekentje van zowel windows en de mac. Nu kon ik het op de pc zo installeren maar op de mac lukt het me niet. Ik zie geen install teken of install naam staan. Hoe kan ik dit nu installeren op de mac. Ik ben in het bezit van panther. Ook zit er in de doos een kaart met daarop de installatie gebruikksaanwijzing voor de pc en de mac. Maar volgens de kaart moet het op de mac heel makkelijk zijn. Nou mij lukt het in ieder geval niet.

Tasso,

In welke taal heb je CorelDraw? Toen ik mijn versie aanschafte, had ik de keus uit NL (alleen Windows) en Eng (Windows en Macintosh). Uiteraard koos ik de laatste en dan is installatie gewoon een kwestie van de eerste Cd inladen en dubbel klikken. Als jij de NL versie hebt, staat de Mac versie er misschien niet op. Dan is wel de doos misleidend…

[quote:5fcadcbc10="WillyP"]Tasso,

In welke taal heb je CorelDraw? Toen ik mijn versie aanschafte, had ik de keus uit NL (alleen Windows) en Eng (Windows en Macintosh). Uiteraard koos ik de laatste en dan is installatie gewoon een kwestie van de eerste Cd inladen en dubbel klikken. Als jij de NL versie hebt, staat de Mac versie er misschien niet op. Dan is wel de doos misleidend…[/quote:5fcadcbc10]
Nee ik heb de engelse versie

Maar wat gaat er dan precies mis bij jou? Op mijn eerste CD staat het bestand CGS 11 Installer, dubbel klikken, wanneer gevraagd het serienummer intikken en klaar. Lukt onder zowel Panther als jaguar, meer dan eens geprobeerd.

Ik ga eens kijken of ik dit bestandje kan vinden. Maar volgens mij niet ik heb alle bestandjes al geprobeerd.