Counter voor website

Hello mede maccers,

Ik ben iets kwijt, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik had een programma wat ik op mijn desktop had draaien het zou goed een widget kunnen zijn van Konfabulator. Nou moest ik op mijn webpagina [index.html] een stukje javascript zetten, en dan kon ik op mijn desktop zien hoeveel mensen er op dat moment op mijn website waren.

Ik heb al heel wat gegoogled en al mijn backup-cd’s nagekeken en de website versiontracker en de widget gallerty bekeken, maar helaas niks meer kunnen vinden. Weet iemand hoe het heet en waar ik het kan vinden.

Alvast hartelijk dank
Maarten

Mischien een Counter??? :D

kijk is op www.freewarajava.com of www.javaboutique.com

Nee, dat bedoel ik niet. Ik wil geen webpagina openen. Die counters heb ik zat. Nee het is echt een desktop programma. Je ziet dan alleen maar een nummer op je bureaublad. Eigenlijk heel erg simpel.

heb je al op www.wincustomize.com gekeken, daar staan heel veel dingen op hoe je je pc kunt tunen als et ware van andere startbalk tot geheel ander sets en van al die shit maybe moet je daar kijken, en longhorn heeft volgens mij ook zo'n functie alleen ik weet niet of hij op mac kan worden geconfigureerd???

@Statics:

Hallo, we zitten hier op een Mac-forum…

I KNOW, maar op die site staan als et goed is ook stuff voor mac, et heet gewoon wincustomize omdat bijna de halve wereldbevolking bij wijze van spreke windows gebruikt dat het naar windows is vernoemd want dat is herkenbaar voor de meeste (denk alleen voor dummies want iedereen kent mac ook, maja shit happens)

Tja, ik heb eens gekeken, er zijn op PC meerdere van die programma's en ook als widget. Maar ik heb het ook voor een mac gehad, maar toen vond ik het niet zo belangrijk, maar nu wil ik graag weten of er mensen op mijn website zijn.

Ik denk dat ik gewoon een mini webpagina ga maken en die als een widget op mijn desktop plaats, want het kan gewoon met java alleen ben ik daar niet zo’n ster in en tja als het al bestaat waarom het wiel opnieuw uitvinden.

In iedergeval alvast bedankt