Cover flow itunes 11

ik heb de nieuwe itunes gedownload, is cover flow hieruit verdwenen? Zoniet, hoe kan ik dat dat nog zien?

Sorry Dorien, Cover Flow is verdwenen uit iTunes 11.

Ja, verschrikkelijk BALEN.

Apple software begint steeds meer op windows van vroeger te lijken, een stomme computer!

Je vergelijkt software met een computer, dat zijn twee verschillende dingen hé. :wink:

@ Yggdrasil: Met computer bedoel ik het hulpmiddel in de totale vorm.

Misschien stoppen ze het er wel terug in als ze merken dat veel mensen het een gemis vinden...

Het enige dat Cover Flow-fans waaronder ik kunnen doen, is feedback geven! Massaal doen dus, ook al hebben ze dit in't verleden altijd genegeerd voor diverse andere feedback.
http://www.apple.com/feedback/itunesapp.html

Inderdaad

Gedaan

Echt mooie feature. Gemis dus.
Tijd dat er weer iemand aan het roer komt te staan die de grote lijn kan zien .

Mvg

[quote]Tijd dat er weer iemand aan het roer komt te staan die de grote lijn kan zien.[/quote]Wat kunnen mensen tomeloos zeiken zeg. :lol:

Eerst zeuren we acht jaar over dat klote logge iTunes.
Dan is er eindelijk eens wat aan gedaan, beginnen we weer te emmeren dat we het vorige iTunes terug willen.

Blijft dan met je klauwen van die updates af als je het niet wilt?!

Een update voegt normaal functionaliteit toe en lost bugs op... Cover Flow was geen bug, maar een functionaliteit. Waarom ze dat met een update verwijderen is mij een raadsel KarelWillem. :sarcastic:

[quote]Blijft dan met je klauwen van die updates af als je het niet wilt?! [/quote]In de Release Notes stond nergens dat Cover Flow verwijderd was!

[quote]Eerst zeuren we acht jaar over dat klote logge iTunes.[/quote]Hm? iTunes is enkel log op Windows, but who cares. :nerd:

Aan dat logge is dus per saldo niets gedaan: het browsen gaat iets sneller, maar de zoekfunctie is juist logger geworden.
Bovendien was ook niet coverflow dat itunes logger maakte, maar Apple's beslissing om vrijwel haar hele commerciele nering om itunes' nek te hangen.

[quote=LighScan url=http://www.onemorething.nl/community/topic/cover-flow-itunes-11#post-2494754 time=1354461344]... Cover Flow was geen bug, maar een functionaliteit. Waarom ze dat met een update verwijderen is mij een raadsel KarelWillem...[/quote]CoverFlow was voornamelijk eyecandy, die weinig toevoegde aan de functionaliteit van iTunes.

En dergelijke zaken later vervallen is misschien voor sommige mensen een ernstige omissie, maar in dit geval geen slechte keus.

Maar dat is alleen mijn mening maar natuurlijk. Daar mag iedereen anders over denken.

[quote]
CoverFlow was voornamelijk eyecandy, die weinig toevoegde aan de functionaliteit van iTunes.
[/quote]
Ik vond het anders super gemakkelijk om op basis van een afbeelding te weten welke band ik zocht.

Ik zet iTunes op Artiesten of Albums weergave en scroll zo mooi langs de plaatjes.

Op de leuke animatie na zie ik het verschil niet zo. :wink:

Maar het blijft zo dat er geen reden is om die balk met de keuzemogelijkheden weg te halen.

Nu is ook de mooie verdeling van de onderdelen in de bovenbalk weg. Op zijn minst hadden ze het zoekveld langer kunnen maken zodat er niet zo'n leeg gat ontstaan zijn.

10.7
[img]/uploads/community/ada82c7368dc1064c28c5bc70b4823d129068eba_0.jpg[/img]

11
[img]/uploads/community/2aa1ba3bb3056dc336bd9a601f043440d48e08b0_0.jpg[/img]

@karelWillem

Wel eens gehoord van respectvol taalgebruik?

Dit soort antwoorden hebben weinig zin.

Dit soort antwoorden hebben wel degelijk zin.
Je zet een discussie in gang die tot doel heeft de voors en tegens van bepaalde keuzes te verduidelijken.

Coverflow is en blijft een fraaie weergave van iets wat je nu nog steeds kunt doen.
Visueel scrollen door je muziek.

Je kunt dus even eenvoudig begrijpen dat het weg is gelaten, als dat je het kunt begrijpen dat mensen dit jammer vinden.

Ik zit hierbij in het kamp Apple, terwijl anderen daar lijnrecht tegenover staan. That's life.

Een soort van coverflow....

[img]/uploads/community/d9c8fa4ed0423cc80ef3b7f75b1deb2af766d3ee_61415.png[/img]
Klik op de albumcover en je krijgt hem in het groot

EDIT:

[quote]
I've already contacted support about this, so I'm only commenting here to add strength to the numbers. Absolutely ridiculous that Jobs has been dead for less than a year, and the idiots in Cupertino have made numerous mistakes hurting the company, iMaps and this lateste fiasco with cover flow being two of the worst. Oh yeah, and firing the one guy who thought like Jobs did that icons should be representational of real life objects. There's a reason they call it simulacrum.
[url=https://discussions.apple.com/thread/4554140?start=150&tstart=0]bron[/url]
[/quote]

Coverflow (full-screen) was mooi om muziek af te spelen in gezelschap en dat je zag wat je hoorde. Ook had je geen last van screensavers en stand-by onzin. Natuurlijk kun je dat uitzetten en weet ik al wat niet meer maar dat is niet de reden dat ik destijds voor Apple koos. Apple gaf je wat je in bepaalde situaties wilde en het werkte vlekkeloos totdat de commercie de boventoon ging spelen. De megalomane kantoren en dergelijke zaken moeten in stand gehouden worden.

[quote]...Apple gaf je wat je in bepaalde situaties wilde en het werkte vlekkeloos totdat de commercie de boventoon ging spelen...[/quote]Ah, natuurlijk. Het is de schuld van de commercie dat Coverflow weg is.

En vanzelfsprekend omdat Steve dood is, waardoor Apple helemaal de verkeerde kant op gaat. :lol: