Cover van album naast huidig nummer

Hoi,

Ik ben een gelukkige bezitter van een iPod nano… maar ik zit met een klein probleempje.
Overal in die reclames zie je zo’n nummer van Santana, samen met de afbeelding v/d cover v/h album er naast. Bij slechts één artiest op mijn iPod is zo’n cover weergegeven.
In iTunes heb ik nu bij veel nummers een plaatje toegevoegd (rechter muisknop, Info Tonen, Illustratie Toevoegen). Als ik het desbetreffende nummer dan afspeel op mijn iPod, zie ik geen plaatje van de cover. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Groete

Als je die nummers met toegevoegd plaatje nu weer upload naar je nano zie je daar de coverart ook. Je moet ze dus opnieuw uploaden. Slechts achteraf plaatjes toevoegen werkt niet. Welkom op het forum trouwens! :wink: :finderoud: :apple:

misschien kun je ook nog wat info vinden op de iPod afdeling van het forum. De laatste tijd zijn er vaker topics over moeilijkheden met albumart. Tien tegen een dat je je topic ook daarnaartoe verplaatst gaat zien :)

Heb je 'geef albumillustraties op deze ipod weer' aangevinkt? :oops:

Welkom trouwens! :wink:

:x dat is toch zooo irritant! Bij mij werkt ongeveer de helft van de plaatjes wel, en de andere helft niet op de nano, ook na opniwue uploaden. En dat is nog afgezien van de art die niet wil blijven plakken in iTunes. Ik lees mee; oplossingen zeer welkom!

www.allmusic.com daar haal ik mijn albumart van, gewoon kopieren en in itunes plaatsen :P