covers bij liedjes

Er zijn al tientallen topics over hoe je een nummer koppelt aan een alcumcover. Toch verschijnen de plaatjes niet op mijn iPod. Nadat ik een album heb geselecteerd en bij info de cover heb toegevoegd, staat het plaatje wel linksonder in iTunes. Ik krijg niks te zien op de Ipod.. (ik plug de iPod in en bewerk de info op de iPod zelf)

Weet iemand waar dit aan ligt?

Zoals ook in de andere topics is vermeld, moet je in de voorkeuren van iTunes wel aangeven dat de covers ook naar de iPod moeten.

voor de 2e keer deze avond ;)

je moet het covertje koppelen aan IEDER nummer van een album, als je met :apple: klik alle nummers selecteert en dan de cover toevoegt dan heeft Itunes het bij ieder nummer gedaan.

En zoals Unsound ook al zegt; even in je voorkeuren aangeven dat je ipod de hoesjes moet laten zien.

nou, dat :apple:-klik werkt bij mij (ook) niet hoor! Ik meot alle nummers, voor welke ik de cover-art wil installeren eerst selecteren, dan :apple:-i doen en dan de cover-art in het daarvoors bestemde vakje slepen. Alleen dán werkt het...

[quote:f0348637c7="Night"]nou, dat :apple:-klik werkt bij mij (ook) niet hoor! Ik meot alle nummers, voor welke ik de cover-art wil installeren eerst selecteren, dan :apple:-i doen en dan de cover-art in het daarvoors bestemde vakje slepen. Alleen dán werkt het...[/quote:f0348637c7]

Klopt, maar zo leg ik het toch ook uit?.. Of mij ontgaat nu iets… :?

[quote:0a055c8dd0="QriZ24"]voor de 2e keer deze avond ;)

je moet het covertje koppelen aan IEDER nummer van een album, als je met :apple: klik alle nummers selecteert en dan de cover toevoegt dan heeft Itunes het bij ieder nummer gedaan.

En zoals Unsound ook al zegt; even in je voorkeuren aangeven dat je ipod de hoesjes moet laten zien.[/quote:0a055c8dd0]

Ja, ik weet t. Dit heb ik allemaal zo gedaan, en toch wilt hij het plaatje niet laten zien. Vandaar dat ik dit topic had geopend. Maar misschien moet ik dan toch ook even stoeien met dat ‘cover-art’?

In ieder geval, bedankt voor jullie reacties

De makkelijkste en snelste manier om de albumcovers bij je liedjes te plaatsen is via [url=http://www.apple.com/downloads/dashboard/music/amazonalbumart.html]deze widget[/url].

[quote:d2443b09d5="arneblk"]De makkelijkste en snelste manier om de albumcovers bij je liedjes te plaatsen is via [url=http://www.apple.com/downloads/dashboard/music/amazonalbumart.html]deze widget[/url].[/quote:d2443b09d5]

Heb je zo’n programmatje ook voor Windows.?