crack?

hoor hier en daar over een crack voor de i-pod zodat het harder uit de oordopjes kan komen. op welke site kan ik dat vinden? of de link naar die pagina?

ik kon zelf op internet niks vinden.

Hiero: http://volumebooster.tangerine-soft.de/

thnx :D

heb het gedownload ma hij kan me i-pod niet vinden zegtie(ik heb windows) edit: "Downloading .../iPodVolumeBooster1.0.dmg.sit " waar moet dit komen te staan?

[quote:692e27708a="SpikeJr"]heb het gedownload ma hij kan me i-pod niet vinden zegtie(ik heb windows) edit: "Downloading .../iPodVolumeBooster1.0.dmg.sit " waar moet dit komen te staan?[/quote:692e27708a]

Dan zul je toch denkelijk op een Windowsforum moeten zoeken…

niet voor windows losers...

er is weel ander volume booster progsel en dat heet gopod. ook voor windowz gebruikers

ook een site van?

[quote:e315c39c78="SpikeJr"]heb het gedownload ma hij kan me i-pod niet vinden zegtie(ik heb windows) edit: "Downloading .../iPodVolumeBooster1.0.dmg.sit " waar moet dit komen te staan?[/quote:e315c39c78]lezen is ook een vak...

[quote:e315c39c78]Please Note,

that this programs runs on a Apple Macintosh only!

If you are looking for a equivalent program supposed for Windows, then pls. use Espen Ringoms euPODVolumeBooste[/quote:e315c39c78]

sorry, heb het al gevonden. Gopod

Je moet SpikeJr niet afmaken omdat hij nog een PC gebruikt. Mijn nieuwe iMac G5 is nog niet binnen en ik ben nu ook Mac-loos maar wel PC-rijk (als je dat zo kan stellen).

[quote:855d6ffe49="larridon"]Je moet SpikeJr niet afmaken omdat hij nog een PC gebruikt. Mijn nieuwe iMac G5 is nog niet binnen en ik ben nu ook Mac-loos maar wel PC-rijk (als je dat zo kan stellen).[/quote:855d6ffe49]

Het is niet daarom. Meer omdat “smack dead center in the middle” een waarschuwing op die site staat dat het alleen voor Mac’s is. Met daaronder een link naar de windowsversie. En dan gaan vragen waarom hij het niet doet…

[quote:5dac8dbf7e="lowfi"]niet voor windows losers...

er is weel ander volume booster progsel en dat heet gopod. ook voor windowz gebruikers[/quote:5dac8dbf7e]

Lowfi: Alleen al het feit dat je iemand meteen weet te categoriseren als loser, omdat hij Windows gebruikt maakt van jou de loser van de week.

Ik haat het als mensen zich gaan identificeren met hun “hardware” en zich daardoor beter dan een ander voelen. Denk aan sommige mensen die met grotere auto’s, stereo’s met meer kilowatjes, en een duurder maatpak blijkbaar hun lichamelijke “hardware” problemen proberen te compenseren.
“Hokjes denken”, iedereen doet het (dus ook ik). Maar probeer dan in ieder geval alsjeblieft je hokjes te verkleinen.