crash door windows netwerkverbinding

op mijn werk werken we met een netwerk in microsoft config. Als ik een server wil mounten dan ziet hij hem de ene keer wel andere x krijg een crash en moet ik mijn powerbook opnieuw opstarten. Rara? erg irritant. Ik werk onder osx (jaguar) en probeer te mounten met "connect to server"

Is hier wellicht een ander beter hulpprogrammaatje voor?

Bijvoorbaat dank…

grt

B

[quote:2ccbd23946="zkh prins bernard"]op mijn werk werken we met een netwerk in microsoft config. Als ik een server wil mounten dan ziet hij hem de ene keer wel andere x krijg een crash en moet ik mijn powerbook opnieuw opstarten. Rara? erg irritant. Ik werk onder osx (jaguar) en probeer te mounten met "connect to server"

Is hier wellicht een ander beter hulpprogrammaatje voor?

Bijvoorbaat dank…

grt

B[/quote:2ccbd23946]

Fijn he, dat Micro$oft spul :innocent:

[quote:4708af8993] krijg een crash en moet ik mijn powerbook opnieuw opstarten [/quote:4708af8993] Beschrijf eens wat voor crash het precies is? Vaak als ik intensief met Windows aan het netwerken ben krijg ik een kernel panic. Uiteraard heeft Apple dat mooi proberen te verhullen met een gedimd schermpje en een geantialiasd bericht dat je je computer moet uitzetten (zonder enige uitleg verder). Ik denk dat dat Samba-protocol nog niet helemaal af is.