crash van indesign: hellllppppp!

Hoi,

mijn collega is bezig met een tijdschrift van 32 pagina’s in Indesign.Nu vliegt hij er héél regelmatig uit als hij beelden wilt importeren. Hij heeft al geprobeerd met tiff’s alsook met eps. Niet elk beeld heeft het, maar toch regelmatig. Heeft het te maken met de grootte van het document? Er zitten wel wat beelden in, maar 32 pagina’s is nu toch niet overdreven groot? Hij werkt op 'n G4, 1024MB, 466MHZ. +/-10 GB vrij op schijf. Weet iemand wat er aan de hand is, en hoe op te lossen? Alvast bedankt voor je hulp!!

Groetjes,

Marco

Heel echt zeker ben ik niet, maar staat er op de Adobe-site geen upgrade om dit probleem te verhelpen?

gevonden. Nu nog alles installeren en uittesten. Hopelijk lukt ie dan! Bedankt!!!

marco

:slight_smile:

AAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH! helaas. Het werkt niet. Zelfde problemen blijven. Nog iemand 'n idee? Alvast bedankt! :cry:

Gebruik je Suitcase, in het bijzonder de InDesign plug-in voor Suitcase? Het verwijderen van de Suitcase plug-in zal al je problemen nl. oplossen!

Go quark (grapje ha ha)

en waar moet ik welke plug-in weggooien? Bij Indesign of bij suitcase? Of bij beide? Het gaat toch om die auto-activation plugin?

groetjes,

marco