crash: volle ipod, lege itunes. Hoe laad ik uit ipod itunes?

Ik heb na een crash opnieuw moeten installeren. Hele itunes dus leeg :evil: maar mijn ipod is nog vol. Hoe kan ik mijn ipod itunes laten laden?

Type op versiontracker 'ipod' in het het searchvenster, en je komt diverse apps tegen, die je muziek uit je ipod kunnen halen.

'ipodworks' bijv.

Ik heb pas geleden hetzelfde probleem gehad. Er zijn idd een stel tools op Versiontracker die je kunnen helpen; bekijk er een paar en kies degene die jij het fijnste vindt werken.

Een waarschuwing: de meeste tools laten je alle MP3s in een map downloaden. Dit betekent dat als je verschillende MP3s met dezelfde naam hebt (Huey Lewis and the News, Jennifer Warnes en Frankie Goes To Hollywood hadden allemaal een hit met “The Power of Love”, bijvoorbeeld), dat die ze niet allemaal in dezelfde map kan downloaden. Als je meerdere MP3s met dezelfde naam hebt, zul je die op verschillende plaatsen moeten bewaren.

Whymme

Ga we niet gewoon een prijs uitdelen?

Wie voor de 1000ste keer dezelfde vraag stelt krijgt een gratis t-shirt ofzo. Deze kan er dan al mee beginnen!!!

ja leuk, een t-shirt!! Met de belgische vlag erop dan he? Want domme vragen stellen ligt blijkbaar wat gevoelig bij de zuiderburen .

Mischien dat de volgende vraag mij gegarandeerd als winnaar uit de bus doet komen:
Ik heb podworks gedownload maar kan daar niet alle nummers selecteren. Moet dus handmatig alles per nummer copieren. Kost wel erg veel tijd.
Iemand een suggestie? :wink:

Met de terminal gaat het heel goed.

cd /Volumes
ls
#je kunt nu zien hoe je ipod heet. In veel gevallen is dat gewoon IPod
cd IPod
cd IPod_Control
mkdir /Users/“jouw naam”/muz
#(mag ook iets anders zijn)
cd Music
cp -R * /Users/“jouw naam”/muz/

Wachten tot de terminal prompt weer terug komt. Dit kan even duren als je veel nummer hebt.
Vervolgens in Itunes deze directory toevoegen aan de bibliotheek.

Kijk nog even met “ls” of ik exact de juiste directory namen heb opgeschreven. Anders moet je dat even aanpassen.

Hans