Creative Suite

Ik heb onlangs creative Suite gekocht, het standaard en complete pakket, dus niet de updates. Echter als ik dit geheel wil installeren krijg ik de melding "Het programma Installeer Adobe Creative Suite is onverwacht gestopt". Is er misschien iets bekend van conficten met andere software

Ik draai overigens systeem 10.3.3 op een G5.

'k zou niet weten, maar ik weet wel dat in de vorige versie van InDesign het probleem voor bepaalde Macs bestond. Er is daarvoor een installerfix te downloaden. Misschien is dit weer zo iets. Informeer even bij Adobe zelf. Good luck.

Probeer eens te control-klikken op de installer zodat je een contextueel menu te zien krijgt. Dan moet je kunnen kiezen voor 'toon pakketinhoud'. Als je hier even doorheen fietst dan kan het zijn dat je andere installers tegenkomt. Misschien van de verschillende paketten. of dit werkt weet ik niet, maar bij foute installers heb ik deze tip vaker gezien.

daar je hier toch veel voor betaald hebt heb je natuurlijk recht op een fatsoenlijke support van Adobe.

Staat er geen updater of een beschrijving/erkenning van het probleem op de site van Adobe?

Het is opgelost hoor. Ik heb Adobe even gebeld, het probleem bleek een kapotte font te zijn. In de Lettertypecatalogus alle fonts selecteren en uitschakelen, hierna liep de installatie als een zonnetje.

Iedereen hartstikke bedankt voor hun input.