Credit toevoegen in iTunes?

Hallo OMT bezoekers,

Ik wil graag 50 euro toevoegen in iTunes via mijn bankkaart kan dit? En hoe?

Naar de Appie Hein of welke winkel dan ook waar ze iTunes Giftcards verkopen , daar koop je voor 50,- zo’n iTunes kaartje -> openkrassen nummer invoeren en hoppa je hebt +50,- iTunes tegoed op je AppleID.

Ja dat weet ik maar ik wil dit thuis doen.
Gewoon zonder een iTunes card maar met mijn bankkaart!
Kan dit ?
Ik heb al geprobeerd een cadeau naar mijn eigen te sturen maar dan krijg ik een fout code!

Dan schrijf je 50 euro over naar een vriend die dan jou een iTunes giftcard per e-mail stuurt voor hetzelfde bedrag. :wink:

Je moet niet zo zeer een gift card kopen. Als je in het oog houd hoeveel je verbruikt hebt kan je dit gewoon doen door je creditcard nummer (etc.) in te geven in iTunes en whopaké!

Nee bankbetalingen doet Apple niet aan omdat ze dan in 180 verschillende landen een verbinding met de banken moeten aanleggen.

Gewoon creditcard gebruiken of een Giftcard.

Maar ik ben bang dat dit topic straks weer onder het oog komt van 1000-en-1 spammers die je er wel op willen wijzen bij welke sites je online die giftcards kunt kopen.

Nee normaal gebeurd dit niet zomaar hoor :slight_smile: Maar ik heb een creditcard en kan hier vlekkeloos mee betalen op iTunes

Betrouwbaarder kan niet:
http://store.apple.com/nl/product/MD600N/A/itunes-cadeaubonnen-€-50?
Via Apple zelf bestellen, wordt gratis aan huis geleverd. Je kan per bankoverschrijving betalen.

Kan ik ook een cadeau card naar mijn vriend sturen en die dan zelf gebruiken ?

Natuurlijk, je geeft als factuuradres je eigen adres, en als leveringsadres zijn adres op.

ik bedoel de iTunes Gift Card via iTunes ik denk dat dat een code is die je verstuurt naar iemand zijn e-mail !