Crew voor Gamefactor.be gezocht...

Beste,

Voor de site http://www.gamefactor.be ben ik op zoek naar:

1. (P)review-schrijvers
  2. Personen die demo’s en Lan-events posten
  3. Nieuwsposters

Medewerkers ontvangen geen geld.

Vereisten:

1. Veel over games weten is een prioriteit
  2. De Nederlandse taal beheersen

Mvg,

Gamefactor.be

Indien interesse: mail en msn op dries@gamefactor.be

Ik zie dat je geen Mac games hebt, waarom vraag je dit dan op een MAC forum? voor de ps2,ps3, xbox gebruikers? nou... lol ...

veel geluk met zoeken :evil:

Gewoon ja, er zullen hier ook wel mensen zijn die Op een PC zitten net zoals ik :)

oja joh? :evil:

Dat is gevaarlijke taal op dit forum :wink:

Niet gevaarlijk, wel een beetje dom.. Om maar eens een willekeurig persoon die Nederlands spreekt, te citeren :evil:

Als je een Apple computer koopt praten we verder! Een Apple computer kun je kopen in een Apple Store (dat is een winkel) of gewoon via het internet (daar heb je ook een Apple Store). Kijk even op http://www.apple.nl voor meer informatie. :evil:

groetjes,
EEN GROTE WINDOWS HATER :stuck_out_tongue:

Ik studeer journalistiek, ik game, .. in theorie zou ik haast 'ideaal' zijn voor jouw site. Maar ... hélaas, ik ben een fervente "gamecuber" (RESIDENT EVIL 4!) .. en ik zie daarover niets op je site. Veel succes alleszins nog met je site!

grtz

[quote:3415884f05="gamefactor"]Gewoon ja, er zullen hier ook wel mensen zijn die Op een PC zitten net zoals ik :)[/quote:3415884f05]

…ik ga er liever op staan (hard) :mrgreen:

Wel een beetje zielige reacties hier... Ik heb ook een mac maar als je een beetje eerlijk ben ten opzicht van jezelf dan weet je ook wel dat dat geen gamemachiene is. En hiervoor gebruik ik een afgedankte Windoos.

Mensen... het gaat zich om de games. Voor zover ik weet zijn er geen populaire games die alleen op Mac verkrijgbaar zijn, dus niet zeuren. Wat weer wél fijn zou zijn is dat er (indient toepasbaar) ook bij de vermelding van de systeemeisen aan de Mac wordt gedacht.

Verder is dit een hele leuke kans voor mensen die interesse hebben in de journalistiek om eens ‘voor het echie’ te schrijven en ervaring op te doen.
Leuk!

Ja, maar om daar voor een computer te gebruiken waarbij je naar start gaat als je dat ding af wilt sluiten... Natuurlijk zijn er meer spellen voor Windows verkrijgbaar, maar alleen omdat er te veel losers zijn die de verkeerde computer kopen en er dus een grotere afzetmarkt ontstaat voor spellen die op een Windows bak draaien.

groetjes,
Rico

[quote:abf231f9b4="Mac Gamer"]Ja, maar om daar voor een computer te gebruiken waarbij je naar start gaat als je dat ding af wilt sluiten... Natuurlijk zijn er meer spellen voor Windows verkrijgbaar, maar alleen omdat er te veel losers zijn die de verkeerde computer kopen en er dus een grotere afzetmarkt ontstaat voor spellen die op een Windows bak draaien.

groetjes,
Rico[/quote:abf231f9b4]

Wat een bullshit man! Ontstaat er hier alweer een zinloze Mac - MS discussie?

Er zijn meer spellen voor Windows beschikbaar dan voor Mac omdat het marktaandeel van Mac veel te klein is om hiervoor een winstmakende onderneming op te starten. En dat is toch wat iedereen wil? Die website is natuurlijk niet gericht op het winst maken maar dat wordt dan weer vertaald naar het aantrekken van bezoekers.
Hoeveel Mac-users spelen er spellen op een Macintosh? Er zijn er, maar de meesten zullen met mij akkoord gaan dat een Mac (tot nu toe) geen speeltje is om te gamen.

En wat betreft jou mening over het kopen van de verkeerde “bak” slaat dit ook op niets. Windows heeft het grootste marktaandeel en mensen die niets van pc’s kennen kopen dan ook Windows omdat iedereen het heeft! De meesten weten bij hun eerste aankoop zelfs niet dat er andere OS’en bestaan en wat dat dan wel wil betekenen. Ook ik groeide op met een Windows-bak. Pas achteraf ondervond ik de nadelen ervan en ben ik overgestapt, maar op bepaalde vlakken is een Windows nog altijd beter dan een Mac, zoals gamen.

De enige loser die ik hier zie dat ben jij! Onnozelaar!

P.S.: Gelieve je eigen sig eens goed na te lezen!

[quote:c97864862a="Tomovich"][quote:c97864862a="Mac Gamer"]Ja, maar om daar voor een computer te gebruiken waarbij je naar start gaat als je dat ding af wilt sluiten... Natuurlijk zijn er meer spellen voor Windows verkrijgbaar, maar alleen omdat er te veel losers zijn die de verkeerde computer kopen en er dus een grotere afzetmarkt ontstaat voor spellen die op een Windows bak draaien.

groetjes,
Rico[/quote:c97864862a]

Wat een bullshit man! Ontstaat er hier alweer een zinloze Mac - MS discussie?

Er zijn meer spellen voor Windows beschikbaar dan voor Mac omdat het marktaandeel van Mac veel te klein is om hiervoor een winstmakende onderneming op te starten. En dat is toch wat iedereen wil? Die website is natuurlijk niet gericht op het winst maken maar dat wordt dan weer vertaald naar het aantrekken van bezoekers.
Hoeveel Mac-users spelen er spellen op een Macintosh? Er zijn er, maar de meesten zullen met mij akkoord gaan dat een Mac (tot nu toe) geen speeltje is om te gamen.

En wat betreft jou mening over het kopen van de verkeerde “bak” slaat dit ook op niets. Windows heeft het grootste marktaandeel en mensen die niets van pc’s kennen kopen dan ook Windows omdat iedereen het heeft! De meesten weten bij hun eerste aankoop zelfs niet dat er andere OS’en bestaan en wat dat dan wel wil betekenen. Ook ik groeide op met een Windows-bak. Pas achteraf ondervond ik de nadelen ervan en ben ik overgestapt, maar op bepaalde vlakken is een Windows nog altijd beter dan een Mac, zoals gamen.

De enige loser die ik hier zie dat ben jij! Onnozelaar!

P.S.: Gelieve je eigen sig eens goed na te lezen![/quote:c97864862a]

Geweldig, maar met zulk taalgebruik hoor je niet in een forum thuis.

groetjes,
Rico

Taalgebruik?

Jij spreekt over losers… En ja wat jij zei is bullshit, je weet waarschijnlijk niet eens wat een onnozelaar is, onnozelaar!

En gelieve nu weer on-topic te blijven!

[quote:86fdd57a8b="Tomovich"]Taalgebruik?

Jij spreekt over losers… En ja wat jij zei is bullshit, je weet waarschijnlijk niet eens wat een onnozelaar is, onnozelaar!

En gelieve nu weer on-topic te blijven![/quote:86fdd57a8b]
Daar ga je weer… :grrr:
Ophouden met dat taalgebruik van je, dat hoort hier niet thuis!
En nu weer :sotp:

groetjes,
Rico

Je bent echt zielig, hier reageer ik niet meer op...

[quote:3452b25457="Tomovich"]Je bent echt zielig, hier reageer ik niet meer op...[/quote:3452b25457] Wat doe je nu dan? Over en uit. :sotp:

[quote:e8895a8aaf="Mac Gamer"]Ja, maar om daar voor een computer te gebruiken waarbij je naar start gaat als je dat ding af wilt sluiten...[/quote:e8895a8aaf]

Oke nu gaan we even logies nadenken.
Ben jij met me eens dat afsluiten een handeling is.
Dan is het toch logies dat je op start druk.
Je kan geen handeling doen zonder te starten.

Wat als Apple ook het woord start had gebruik denk je dan er ook zo over.

Je hebt gelijk. :wink: