CRM voor de Mac

Hallo,

Ik ben op zoek naar een eenvoudige CRM oplossing op de Mac voor mezelf als ZZP-er.
Ik heb zo rond de 3500 contacten die ik hiermee wil beheren.

Hoewel er enorm veel aanbod is van CRM-pakketten, vallen er een hoop af vanwege mijn “bijzondere” eisen:

  • een standalone applicatie op mijn Mac, geen Cloud oplossing
  • integratie / synchronisatie met de Apple Agenda en Apple Contacts

Ik gebruik nu CoBook om op een makkelijker manier mijn Contacts te beheren, maar ik zou graag wat meer functionaliteit hebben waarmee ik bijvoorbeeld makkelijk een mailing naar groepen uit kan sturen (Daar gebruik ik nu Mailchimp voor, maar het vergt altijd weer een hoop tijd de emaillijsten synchroon te houden met mijn eigen Contacts).

Een Open Source oplossing zou m’n voorkeur hebben.

Iemand ideeën / suggesties?

Volgens mij precies wat je zoekt: Daylite https://www.marketcircle.com/daylite/
Is ook een plugin voor MailChimp bij te krijgen.

[quote=greenmini url=http://www.onemorething.nl/community/topic/crm-voor-de-mac/#post-2633047 time=1386769268]Volgens mij precies wat je zoekt: Daylite https://www.marketcircle.com/daylite/
Is ook een plugin voor MailChimp bij te krijgen. [/quote]

Is inderdaad wat de TS (en ik stiekem ook) zoek… Alleen een redelijk heftig prijskaartje imo - 300 euro!

Misschien tijd dat “”“we”"" (slimme OMT-programmeerkoppen) wat opzetten tegen een gunstiger prijsje…? :wink:

Standalone apps voor dit soort software gaat steeds moeilijker worden om te verkrijgen, ooit zal je toch over moeten op iets dat je kunt laten hosten of zelf hosten op een server.

Er valt gewoon niet meer tegen al die online tools op te boksen als simpele developer die een leuke goede app wilt maken.

300 euro is inderdaad wel pittig voor een zelfstandige, maar als je het vergelijkt met wat je voor andere pakketten per maand moet betalen, valt het wel mee. Als het je veel tijd bespaart heb je het zo terugverdiend.

€300 is een schijntje. Voor MS office business betaal je €269. Als dit je primaire CRM pakket kan worden is het voor een ZZP’er zo terug verdient.

kijk eens op salesforce.com

Wij gebruiken Perfectview naar volle tevredenheid, is voor 1 gebruiker nog gratis ook volgens mij…

Misschien dat FileMaker een oplossing biedt?
Als je googled op FileMaker MailChimp dan zijn er een aantal connectors te vinden om je FileMaker systeem met MailChimp te koppelen.
De connector synced ook je “groepen”. Segement in FileMaker toegekend kunnen gesynced worden met de MailChimp groupings.
Hierdoor kan je makkelijk groepjes binnen je klanten bestand een mailing versturen.
Een voorbeeld van een CRM oplossing voor de mac is; Azor CRM software for Mac

Kijk eens naar SpinOffice CRM; gemakkelijk in gebruik, niet duur (EUR 300,- per jaar) en erg gebruiksvriendelijk.

Is er een CRM systeem voor mac onderhand die je moet gebruiken, mag ook webbased?

Wat hij voor mij moet kunnen?

Projectmanagement
Salesmanagement

Ben benieuwd

Een heleboel. http://blog.capterra.com/free-and-open-source-crm/