Crossover ervaringen

Ik denk er over om [url=http://www.codeweavers.com/products/cxmac/]Crossover[/url] aan te schaffen. Zijn er hier forumleden die ervaring hebben met Crossover? Dan hoor ik die graag.

alvast bedankt

Stevan

Waarom gebruik je de trial niet? Weet je meteen of het voor jezelf prettig werkt.

Ik gebruik het voor een wat ouder Windows-programma en een simpel programmaatje dat bij mijn opleiding hoort en het doet precies wat ik verlang. Hierdoor hoef ik gelukkig geen Windows te installeren. Op de site van CrossOver kun je zien welke software werkt en welke niet. In het algemeen kun je denk ik stellen dat software die op oudere Windows-versies goed draait dit ook onder CrossOver zal doen, inclusief Office voor Windows 2003. Maar het is inderdaad ook gewoon een kwestie van uitproberen, want veel programma's zijn niet getest, maar doen het wel degelijk zoals in mijn geval.

[quote:115d01e63d="joasdekker"]Waarom gebruik je de trial niet? Weet je meteen of het voor jezelf prettig werkt.[/quote:115d01e63d]

Heb ik gedaan maar ik ben toch benieuwd wat anderen er van vinden. Of mensen het af- of aanraden. Crossover kost toch USD 60.

Stevan

[quote:e6ce08ef42="Pretletter"]Of mensen het af- of aanraden. Crossover kost toch USD 60.[/quote:e6ce08ef42]Af- of aanraden maakt toch niet uit? Als de trial werkt voor de programma's waar jij het voor nodig hebt is het die $ 60,- toch waard? Vertrouw op je eigen oordeel.

[quote:1c8c138f9f="MacTS"][quote:1c8c138f9f="Pretletter"]Of mensen het af- of aanraden. Crossover kost toch USD 60.[/quote:1c8c138f9f]Af- of aanraden maakt toch niet uit? [/quote:1c8c138f9f]

Natuurlijk wel. Ik zou het nu voor 1 of 2 applicaties gebruiken. Als meerdere mensen zeggen dat het voor diverse applicaties niet of niet goed werkt ga ik eens goed nadenken of ik wel tot aanschaf over ga. Er zijn ook andere manieren om, zonder Crossover, de applicaties te gebruiken. Ik vergelijk een aantal opties.

[quote:1c8c138f9f=“MacTS”]Als de trial werkt voor de programma’s waar jij het voor nodig hebt is het die $ 60,- toch waard?[/quote:1c8c138f9f]

Dat vind jij misschien maar dat bepaal ik toch liever zelf.

[quote:1c8c138f9f=“MacTS”]Vertrouw op je eigen oordeel.[/quote:1c8c138f9f]

Uit het boek “Psychiatrie voor dummies”?

Maar als je liever niet hebt dat ik mensen om een oordeel vraag moet je het gewoon zeggen hoor.

Stevan

*proest* :D.

Meiner Gott man, wat ben jij voor charlatan. Loop je als je een paar toffe schoenen aan het passen bent in een schoenenwinkel ook tien keer die toko door om aan iedereen te vragen of ze wel mooi staan en dan iedereen af te zeiken als ze vragen wat je er zelf van vind?

Mén, het werkt of het werkt niet, en je hebt er het geld voor over ja dan te nee. Dat zijn echt niet de meest ingewikkelde levensvragen.

[quote:86b98efc66="Nietzman"]*proest* :D.

Meiner Gott man…[/quote:86b98efc66]

Mag zonder -er. :wink:
sorry, Germanofiel

[quote:70735f081e="Nietzman"]*proest* :D.

Meiner Gott man, wat ben jij voor charlatan. Loop je als je een paar toffe schoenen aan het passen bent in een schoenenwinkel ook tien keer die toko door om aan iedereen te vragen of ze wel mooi staan en dan iedereen af te zeiken als ze vragen wat je er zelf van vind?

Mén, het werkt of het werkt niet, en je hebt er het geld voor over ja dan te nee. Dat zijn echt niet de meest ingewikkelde levensvragen.[/quote:70735f081e]

Wat ben jij dom.

Stevan

Dit is een soort van omgekeerde PRcampagne hè?

De TS zou eens naar zijn eigen onderschrift moeten leven. Ik ga hier gewoon mee stoppen en niet meer antwoorden op vragen van de TS. Hij wil blijkbaar alleen die antwoorden horen die hij zelf al heeft. Dit is gewoonweg niet normaal meer. Iemand even bedanken omdat hij de moeite neemt een antwoord te geven is veel te veel gevraagd. Hij zoekt het allemaal zelf maar uit.

[quote:74aa810790="Pretletter"]Maar als je liever niet hebt dat ik mensen om een oordeel vraag moet je het gewoon zeggen hoor. Stevan[/quote:74aa810790]Accepteer dan ook gewoon hun antwoorden!! Als je liever niet hebt dat ik mijn oordeel GEEF moet je het gewoon zeggen.

Goed, even een serieus bericht. Ik gebruik CrossOver om gebruikt te maken van Webmail van mijn werk. Deze eist ActiveX. Dat gebruik ik dan liever in een afgesloten Windows omgeving dan via Bootcamp. Het voordeel is dat je geen windows licentie nodig hebt. Je installeert de windows programma's in een gesimuleerde windows. Wel de voordelen, niet de nadelen. succes met je keuze. Vincent

[quote:fd13bff892="MacTS"][quote:fd13bff892="Pretletter"]Maar als je liever niet hebt dat ik mensen om een oordeel vraag moet je het gewoon zeggen hoor. Stevan[/quote:fd13bff892]Accepteer dan ook gewoon hun antwoorden!! Als je liever niet hebt dat ik mijn oordeel GEEF moet je het gewoon zeggen.[/quote:fd13bff892]

Ik heb om een oordeel over Crossover gevraagd, ik heb niet gevraagd of iemand over mijn vraag wil oordelen.
Ik wil dus horen hoe de ervaringen zijn met Crossover. Als ik domme opmerkingen wil horen, vraag ik daar wel om.

Stevan

wat ben jij een grappig ventje lol

[quote:fd8b5fbcb9="ghatusupy"]wat ben jij een grappig ventje lol[/quote:fd8b5fbcb9]

Vind je het grappig dan?